El Ateneo mantendrá la preferencia de uso en el futuro centro cultural

La asamblea de socios aprueba por aclamación la cesión de su terreno al Concello de Marín con el objetivo de encarrilar la inversión en el actual mandato y al margen del proyecto Marín 2020
Vista de la parcela de la que es titular el Ateneo en la que se pretende construir el centro cultural
photo_camera Vista de la parcela de la que es titular el Ateneo en la que se pretende construir el centro cultural

El Ateneo Santa Cecilia mantendría la preferencia en el uso de las instalaciones del futuro centro cultural que la entidad propone construir en el terreno de su propiedad situado entre las calles Méndez Núñez y A Estrada. En todo caso, cedería la parcela, de unos 800 metros cuadrados, para este fin sin mayores contraprestaciones.

"O terreo, que xa está pagado, neste momento só xera gastos e o Ateneo pola súa conta non pode nin pensar en construír ese centro, polo que, tanto a directiva como os socios asistentes á asemblea do luns, entendemos que a mellor solución é cedelo ao Concello para que a Administración local se encargue da xestións dos fondos necesarios e da construción do edificio", explicó este martes el presidente, Lois González Dopazo.

Precisamente, la junta rectora ya mantuvo algunos contactos informales con miembros del Gobierno local para valorar esta posibilidad, encuentros que terminaron "cunha clara receptividade" por parte de los representantes municipales.

El Ateneo, en todo caso, pretende desvincular completamente esta infraestructura del denominado Proxecto Marín 2020, con el que el Concello pretende optar a fondos europeos. "Esa é unha alternativa que levará moito tempo e non se sabe nin se se conseguirán os investimentos nin tampouco se poderán adicarse a fins culturais, polo que é mellor optar por outras vías máis axeitadas", añadió González Dopazo.

En esta línea, el presidente de la entidad cultural también incidió en que "Marín non pode agardar ao ano 2020 o 2022 para contar cun equipamento cultural deste tipo, polo que nós entendemos que a maneira máis viable de conseguilo é coa cesión do terreo do Ateneo e coa xestión dos cartos necesarios por parte do Concello, xa sexa con fondos propios ou doutras administracións".

El objetivo del Ateneo es que "nos orzamentos do Concello de 2017 xa existan partidas para esta finalidade, de xeito que no tempo que queda ata entón negociemos as condicións da cesión do terreo e se poidan buscar achegas da Deputación ou da Xunta". Tanto es así que González Dopazo señala que la Administración local cuenta con subvenciones provinciales sobre cuya finalidad puede decidir libremente, "polo que sería unha vía interesante para este tema".

La parcela en cuestión permitirá la construcción de un inmueble en el que situar varias aulas adaptadas para actividades diversas, incluidas las musicales, así como un pequeño auditorio y otras dependencias que se puedan consensuar antes de la elaboración del proyecto.

El Ateneo, de todos modos, también advierte de que la cesión del terreno será temporal y de que, en el caso de que no se concrete la construcción del centro cultural, revertiría nuevamente en la entidad cultural de forma automática. "A asemblea de socios, que foi moi numerosa para o que nos teñen afeitos, decidiu con claridade, sen ningún voto en contra nin tampoco abstencións, polo que entendemos que é un proxecto compartido", añadió Lois González Dopazo.

Comentarios