El BNG duda de los resultados positivos del expediente sancionador a Urbaser

MARÍN. El BNG expresó ayer sus dudas sobre «as consecuencias positivas» que el expediente sancionador a la empresa Urbaser, concesionaria de la recogida de basura, pueda tener para los vecinos de Marín, al entender que llega «moi tarde». Asimismo, su portavoz, Pilar Blanco, lamenta que «vaia estar instruído por un técnico imputado no caso Pokemon pola xuíza de Lugo precisamente en relación ao contrato de limpeza de edificios que o PP iniciou no ano 2012 e que aínda está sen resolver», y se pregunta «en que se basa la alcaldesa para escoger de entre todos los técnicos del Ayuntamiento justo a lo que está imputado en un proceso de este tipo».

Por otra parte, la nacionalista no tiene muy claro «o verdadeIro obxectivo deste proceso», ya que, indica, «a alcaldesa ten facultade para multar á empresa directamente e non o fixo», por lo que sorpeita que la intención «es derivar la recogida al plan de residuos que propone la Diputación y que multiplicará el negocio de las empresas, entre ellas, muy probablemente, a proia Urbaser».

Blanco López le pide al Gobierno local y a la concejal del área, Marián Sanmartín, que «asuma o seu fracaso na xestión do servizo de recollida de lixo en Marín, que alcanzou o seu máximo grao de deterioro dende que ela o dirixe e do que son prexudicados directos os veciños de Marín».

El BNG afirma que viene denunciando desde hace tiempo «as deficiencias no servizo e a complicidade do Goberno local coa empresa». En este sentido, su portavoz señala que los «os cambios no horario de recollida foron consentidos e autorizados por Sanmartín, de feito, a preguntas do BNG na comisión informativa respondeu que se estaba a facer unha reorganización do servizo; e tamén foi a propia concelleira a que suxeriu que os colectores do rural se substituíran polos que foran retirados no ano 2010 e que estaban almacenados pola empresa porque xa remataran a súa vida funcional, o que explica que a recollida se faga en horario diúrno, xa que se trata de colectores de carga lateral que se baleiran máis rápido e con camións máis grandes».

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