Martes. 13.11.2018 |
El tiempo
Martes. 13.11.2018
El tiempo

El BNG lleva al Parlamento los destrozos causados por jabalíes y lobos

Encuentro del BNG con ganaderos de A Estrada
Encuentro del BNG con ganaderos de A Estrada
Xosé Luís Rivas anunció que tienen en la agenda diversas proposiciones "no de lei" y otras iniciativas para buscar una solución al problema

El diputado del BNG en el Parlamento, Xosé Luís Rivas, anunció este jueves que "temos na axenda diversas proposicións non de lei e outras iniciativas" para presentar en el Parlamento sobre los destrozos causados por lobos y jabalíes en la comarca de Deza.

Así, Rivas mantuvo el miércoles un encuentro en con ganaderos de A Estrada cuyos huertos se vieron afectados por estos animales salvajes. Estuvo acompañado por el concejal nacionalista, Xosé Magariños, y por Susana Camba, del Consello Local y de la Executiva Nacional del BNG. La reunión se celebró en una finca de Lamas afectada por el jabalí hasta en cuatro ocasiones.

"O BNG está comprometido co sector agrogandeiro na procura dunha solución aos reiterados ataques a cultivos e gando por parte da fauna salvaxe", apuntó. "Esta situación está motivada pola desastrosa política agrogandeira e forestal do PP dos últimos trinta anos", señaló, y añadió que "é certo que temos moito monte, pero as eucalipteiras non dan alimento á fauna salvaxe, empuxándoa aos cultivos e aos animais domésticos no caso do lobo".

Además, el deputado indicó que "facer batidas xa se ten demostrado que non é a solución, estamos por manter a diversidade, mais avogamos pola posta en marcha de recursos para medidas preventivas que impidan o achegamento da fauna salvaxe aos cultivos, así como o pago xeneroso e inmediato de danos".

Rivas consideró que no se puede permitir que los ganaderos llamen al 012 para que les levanten acta de los destrozos causados por el jabalí "e que non atendan ás súas demandas".

"O que non pode ser é que os gandeiros e gandeiras teñan que agardar anos para cobrar unha indemnización miserenta que non cubre as perdas ocasionadas, porque non estamos a falar duns graos de millo que se perden, estamos a falar das perdas na producción, de alimento para o gando", con un precio superior al que paga la Administración, defendió.

El BNG lleva al Parlamento los destrozos causados por jabalíes y...
Comentarios