El Concello achaca a Fole la barrera arquitectónica del Miguel Hernández

Varela le recuerda al portavoz del PP que no la eliminó pese a haber invertido 60.000 euros
Imagen de uno de los juegos instalados en el parque Miguel Hernández de Vilagarcía
photo_camera Imagen de uno de los juegos instalados en el parque Miguel Hernández de Vilagarcía

El Gobierno local de Vilagarcía pidió "un pouco de seriedade ao grupo popular, e especialmente ao seu portavoz", después de las críticas hechas públicas anteayer por el exalcalde Tomás Fole en relación con la accesibilidad de una zona del parque Miguel Hernández en la que esta semana fueron instalados juegos infantiles destinados a niños con discapacidades, y le recordó que fue reformado hace menos de dos años por el Concello cuando el PP ostentaba la Alcaldía.

El Ejecutivo presidido por Alberto Varela expresó su sorpresa ante la valoración realizada por Fole. "Unha zona de xogos é accesible ou non é accesible, sexan os nenos discapacitados ou non. Se hai un bordo, mida 14 centímetros ou 20, tanto molesta a unha cadeira de rodas coma a un carriño de bebé", argumentó la concelleira de Urbanismo, Paola María.

El Gobierno local se pregunta como es posible que, "se tan obsesionado está cos xogos infantís, non tivera en conta a accesibilidade cando destinou 60.000 euros á reforma da zona de xogos do hai apenas dous anos".

Además, le recuerda que "eses bordos que agora mide con exactitude métrica xa existían entón e, polo tanto, perdeu unha magnífica oportunidade para arranxar ese problema de accesibilidade".

Varela aprovecha la ocasión para subrayar que para acceder a la zona donde el suelo está recubierto de caucho, instalado en la época de Tomás Fole, "os pais e tiveron que sortear ese bordo que agora tanto critica".

El alcalde agrega que "faremos o que el deixou sen facer, con licenzas, proxectos e o asesoramento de quen máis sabe, como fixemos recentemente reuníndonos coa Confederación Galega de Persoas con Discapacidade".

Comentarios