El Concello conectará Peirao Besada y Portosanto con una 'Ruta de Colón'

El Concello de Poio proyecta habilitar antes del próximo verano una nueva senda peatonal, que ya ha sido bautizada como la Ruta de Colón. Este nombre se debe a que el trazado une la Praza de Colón existente en Portosanto (donde está la Casa Museo dedicada al descubridor de América) con Peirao Besada, en el inicio del paseo de Lourido.

El alcalde, Luciano Sobral, incidió en que no se tratará de un paseo marítimo como los construidos en Covelo y O Laño, sino que será tan solo un sendero pedestre que no conllevará ninguna obra ni alteración del paisaje, similar a la Ruta da Ostreira (habilitada entre el muelle de Campelo y A Reiboa).

«Non se farán obras nin se instalará ningunha iluminación. Tan só se limparán os camiños de pés en caso necesario e se colocará sinalización: un panel informativo na Praza de Colón, outro en Peirao Beasda e algún poste indicador ó longo do percorrido», precisó el regidor.

Sobral puntualizó que esta senda ayudará a poner en valor algunos elementos singulares, como el propio Museo de Colón y también la antigua fábrica de salazón ubicada en Peirao Besada (de la que todavía se conserva la chimenea y el viejo edificio), así como «un terreo que se coñece como a finca da Puntada, que algúns estudos vinculan á historia de Colón e sinalan que hai moitos anos se cultivaba tabaco nela», dijo el alcalde. «Trataremos de recabar información sobre a fábrica e sobre esta finca. Nos arquivos do Museo debe haber algunha documentación ó respecto. Se conseguimos algúns datos, incluirémolos nos paneis informativos para que a xente coñeza a súa historia», dijo.

La intención del Concello es que la ruta esté señalizada antes del verano. «Queremos tela lista polo menos a mediados de xuño», precisó Sobral Fernández. Para ello, la Administración municipal ha encargado a una empresa el diseño de la señalización.

«É a mesma que fixo o da ruta da Ostreira e calculamos que o gasto sexa máis ou menos o mesmo. Naquela investíronse uns 8.000 euros e esta precisa menos sinais, así que debería ser aínda menos», dijo el alcalde.

Comentarios