El Concello no regulará el horario de los conciertos hasta el próximo año

La revisión de los locales que solicitaron la licencia para la terraza fue otra de las cuestiones tratadas (Foto: Javier Cervera-Mercadillo)
photo_camera La revisión de los locales que solicitaron la licencia para la terraza fue otra de las cuestiones tratadas (Foto: Javier Cervera-Mercadillo)

CALDAS. Con el objetivo de valorar la situación que afronta la hostelería durante el verano en lo referente a la instalación de las terrazas y la celebración de conciertos al aire libre, el Concello de Caldas y algunos de los responsables de los locales de la villa mantuvieron hoy una reunión para tratar diversas cuestiones.

"O encontro foi moi satisfactorio porque o que buscabamos un pouco era consensuar as medidas que se teñen que tomar ao respecto da regulación dos horarios dos concertos e tamén dar conta dos locais que teñen a licencia para a terraza. Neste senso, todas as terrazas solicitaron o permiso e son moi homoxéneas no tocante á publicidade", explicó el gerente del Centro Comercial Aberto Caldas CCA, Rafa García.

Problemática

Uno de los temas más importantes que se tocó en la reunión fue la regulación de las actuaciones musicales en las terrazas de los locales. "Para este verán xa non se pode establecer unha regularización como tal porque xa estamos na época de concertos, pero a intención do Concello e dos hosteleiros é establecer unhas bases de cara ao vindeiro ano, de maneira que se limite o horario e o número de actuacións", comentó García.

En este sentido, el directivo de Caldas CCA indicó que para la celebración de los conciertos restantes durante este verano se intentará que los responsables se comprometan y que "se poden rematar coa música ás dúas, que non o fagan ás tres ou catro da mañá. Intetaremos que tanto hosteleiros como veciños poñan da súa parte para poder levar a cabo os concertos sen causar molestias".

La necesidad de regular este tipo de actividades surge por el registro de varias quejas vecinales y por el incremento de solicitudes en el Concello de Caldas para la realización de las actuaciones. "Antes ao mellor había concertos unha ou dúas veces en todo o verán, pero agora temos actuacións venres si e venres tamén, é lóxico que os veciños se molesten, porque, aparte, no verán é cando se teñen as ventás abertas pola noite e, claro, a música está na rúa", concluyó el gerente del Centro Comercial Aberto.

Comentarios