El Concello prohíbe las clases de zumba en la Casa de Cultura de Adina

Los alumnos se vieron obligados a realizar su primera clase al aire libre. asociación de veciños de adina
photo_camera Los alumnos se vieron obligados a realizar su primera clase al aire libre. asociación de veciños de adina

SANXENXO. La utilización de la Casa de Cultura de Adina continúa siendo foco de conflicto entre la Asociación de Veciños San Miguel y el Concello de Sanxenxo.

La agrupación local acusó hoy al Ayuntamiento de impedirle desarrollar en el interior de las instalaciones las clases del recién iniciado taller de zumba. Ante esta tesitura, los alumnos decidieron celebrar la sesión al aire libre y en plena noche. La directiva responsabiliza de este hecho a la edil de Cultura e Educación, Paz Lago, a quien acusa de «expulsar aos participantes neste obradoiro para darlle prioridade ao negocio da cantina». Cabe recordar que ‘San Miguel’ es contraria a que el centro cultural cuente en su sala principal con un bar y ha denunciado en más de una ocasión varios altercados con su responsable.

Según reza un escrito enviado por el Concello a la asociación vecinal, «este espazo non é o adecuado para a realización desta actividade, xa que as instalacións non reúnen as condicións necesarias para levala a cabo». Una explicación que no convence a la Asociación de Veciños de Adina, que recuerda que «a actividade lévase realizando na Casa de Cultura durante dous anos sen que as condicións do mesmo variasen o máis mínimo. Preguntánomos cales son as condicións esas ás que fai referencia o Concello, porque resultaría incrible que unha infraestrutura que custou máis de 300.000 euros non reúna os requisitos para poder bailar».

La directiva de la asociación presidida por Gerardo Fernández teme que la decisión del Ayuntamiento sea «unha represalia pola solicitude que fixemos no seu día da dimisión da concelleira de Cultura (Paz Lago) e do concelleiro de Facenda (Marcos Guisasola), con motivo da posta en marcha da venta de bebidas alcohólicas promovida pola propia Concellería de Cultura, unha actividade que está prohibida polo regulamento dos centros culturais de Sanxenxo».

Comentarios