El Gobierno de Lalín critica que Crespo desvelara la antigua afiliación política de Miguel Medela

Le pide que valore si vulneró la Lei de Protección de Datos al decir que el concejal de Medio Rural militó en el PP
Miguel Medela, a la derecha en la imagen
photo_camera Miguel Medela, a la derecha en la imagen

El Gobierno de Lalín cualificó ayer de "inadmisible, vergoñento y escandaloso" que el portavoz del PP, José Crespo, "cometese a ousadía de revelar os antigos datos de afiliación política" del concejal de Medio Rural. "O portavoz dos 'populares' atreveuse a desvelar onte, de maneira pública e a través dun medio de comunicación, a antiga condición de militante do PP de Miguel Medela", lo que, a juicio del Gobierno, constituye una actitud "carente de escrúpulos e máis propia de réximes políticos felizmente superados que dun sistema democrático".

Así, el Concello le recuerda a Crespo que la información que hizo pública el miércoles "constitúe un dato de carácter estritamente persoal que, polo tanto, está amparado de maneira rigorosa pola Lei de Protección de Datos". En este contexto, el Gobierno local pide a Crespo que valore si con sus declaraciones pudo infringir esta normativa y, en consecuencia, los legítimos derechos del concejal de Medio Rural.

A juicio del cuatripartito, se trata de una "actitude aínda máis grave tendo en conta que a condición de afiliado ou militante dun partido é un dato especialmente sensible e protexido xa que se refire á posible ideoloxía dunha persoa, unha información que, tal e como establece a Constitución, ninguén está obligado a declarar". En este sentido, para el Gobierno resulta "lamentable" que José Crespo "puidese chegar a aproveitarse da súa condición de máximo responsable do PP en Lalín para obter datos persoais e utilizalos como argumento da súa crítica ao Goberno, algo que debería facer reflexionar especialmente aos afiliados do PP do municipio".

Asimismo, denuncia que las declaraciones de Crespo constituyen "unha mostra da irresponsabilidade dun político para o que parece que todo vale á hora de facer oposición".

Comentarios