El PP de Lalín critica al gobierno por el "estado de abandono" del Pontiñas

Denuncia que la zona del paseo cercana al lago está totalmente cercada por la maleza ► Asegura que recibió un "aluvión" de quejas de los vecinos en las dos últimas semanas
La maleza invade parte del paseo de Pontiñas
photo_camera La maleza invade parte del paseo de Pontiñas

El PP de Lalín alertó este jueves del "aluvión de críticas" que el grupo municipal recibió de los vecinos por el "estado de abandono" del paseo del Pontiñas en el tramo situado entre la avenida Xosé Cuíña y del Espiño, "especialmente no tramo máis cercano ao lago, onde algunha zona xa está totalmente cercada pola maleza".

Los populares acusan al Gobierno de "deixadez total e absoluta no mantemento do paseo", y lo acusan de "coidalo só de boca, xa que á hora da verdade está como está", señalan.

El grupo municipal del PP afirma que en las últimas semanas muchos vecinos se acercaron personalmente a miembros del partido, e incluso "nos remitiron por correo e por redes sociais comunicacións para criticar o estado de abandono no que se atopa o paseo, que presenta herba moi grande en todo o percorrido porterior á avenida Xosé Cuíña -con puntos onde invaden as propias sendas-, plantas silvestres de gran tamaño tipo pé de boi, estrugas, silvas e incluso ramallos nas árbores aledañas ao río que nalgún punto xa se cerran en plan pórtico sobre o camiño".

Así, el PP asegura no entender que "as áreas de lecer e mesmo algunha ponte desaparecesen baixo as herbas e a maleza, e que o lago do fondo do Pontiñas pareza un afluente do Amazonas". Asimismo, la oposición critica que "a fonte situada nas proximidades da avenida Xosé Cuíña non se dea localizado baixo a vexetación".

Por este motivo, los populares "lémbranlle ao alcalde e ao tenente de alcalde cando se lles encheu a boca coas críticas ao coidado de Pontiñas no mes de maio de 2015".

Según el Partido Popular de Lalín, el estado de esta zona es mucho peor este año que en años anteriores, e indican que "é unha cuestión na que este Goberno está demostrando a súa incompetencia e que unha cousa é o que din e outra o que fan".

Así, desde la oposición demandan una solución a esta situación, "que non se demore máis a limpeza e que o Concello se poña con carácter inmediato a desbrozar e limpar o pulmón lalinense".

Comentarios