El PP de Lalín denuncia que los jardines y las rotondas están completamente secos

Achaca la situación a la "incompetencia" del Gobierno, que "non regou nada en todo o ano", por lo que las plantas murieron
Álvarez (izq.), Crespo y Varela muestran la hierba seca
photo_camera Álvarez (izq.), Crespo y Varela muestran la hierba seca

Después de que el Gobierno de Lalín anunciase la suspensión del riego de parques y jardines debido a la escasez de agua, y tras la interrupción del bombeo de Catasós debido al escaso caudal del río, el portavoz del PP, José Crespo, ha decidido denunciar una situación que le parece lamentable. "Non poden falar de restrinxir o rego cando con se regou nada en todo o ano. Os xardíns e as rotondas están secos como unha palla pola incompetencia do Goberno, que non regou nada en todo o ano", señaló el también senador.

Crespo, que estuvo acompañado de los concejales José Antonio Varela, Pincho, y Marisa Álvarez, alertó de que "nunca os xardíns estiveron tan secos coma este ano". Así, el popular entiende que este año está siendo muy seco y que es necesario limitar el gasto en agua, "pero puideron regar ata o 30 de xullo e agora os xardíns non estarían así, pero non o fixeron en todo o ano". "Cando había que restrinxir a auga regábamos menos", aseguró Crespo, y añadió que "as rotondas son a imaxe dun pobo, e hainas que manter en bo estado. As sete que hai en Lalín podían estar regándoas aínda hoxe".

Por otro lado, dice que el Gobierno aún está a tiempo de salvar algunas plantas, que supusieron un gran gasto para el Concello.

Comentarios