El PP de Poio insta a Sobral a evitar "o vitimismo" al gestionar la mejora de los puertos

La edil no adscrita, Silvia Díaz, respaldaría la propuesta del bipartito de ampliar la EDAR de Os Praceres para incluir Samieira y Raxó

Las declaraciones de los cuatro representantes del bipartito de Poio que este martes salieron a la palestra con el alcalde, Luciano Sobral, en cabeza, para defender que las obras de los puertos de Raxó y Covelo se deben desarrollar aún sin que se sepa la ubicación de la futura EDAR de Samieira y Raxó han sentado especialmente mal al PP de Poio, que el miércoles rechazó las acusaciones de "complot" y "vendeta" con respecto a la Xunta.

El portavoz del PP responsabilizó este miércoles a la "incompetencia" del alcalde, Luciano Sobral, de la situación de la obra de los puertos. Así, el popular recordó que "a Xunta cumpriu e realizou a pasarela de Raxó, e a humanización do porto do Covelo, pero desde o primeiro día avisou que para a vindeira obra en Raxó era fundamental saber a orientación do sistema de saneamento, e polo tanto, a ubicación da depuradora".

Ángel Moldes Portavoz del PP en Poio 
"Non hai estratexias nin complots, só un Goberno de incompetentes que queren quedar ben con todo o mundo" 

El edil, que cargó duramente contra el bipartito, indicó que "o que non entendería ninguén e que despois de investir máis dun millón de euros nunha obra, houbera que levantala para cambiar a dirección na que bombee o saneamento". El popular evita pronunciarse sobre los datos desvelados por el Gobierno local al respecto de su elección para la ubicación de la EDAR y su petición de que la ampliación de capacidad que se está planificando en Os Praceres incluya a las parroquias de Samieira y Raxó. Asímismo, el PP tampoco valora las otras propuestas prioritarias desveladas por el equipo de Sobral que son el monte de Covelo y Pampaído.

El PP pide al alcalde que evite "o vitimismo mentireiro" y recuerda que los principales perjudicados por la ausencia de la depuradora son los mariscadores, los hosteleros, los turistas y los vecinos en general. A su vez, explica que "as supostas conspiracións de Sobral non se sosteñen" y relata que otras obras en Poio "que só dependen de Portos, como a dragaxe de Campelo, fanse segundo o programado. Só cando ten que facer algo o Bipartito chega a parálise".


Silvia Díaz Concelleira non adscrita 
"A mellora dos portos era un proxecto que foi modificado xa varias veces co único resultado de dilatar as obras no tempo"

Moldes pregunta si "tamén hai un complot do Bipartito da Deputación para paralizar as beirarrúas de Campelo?", e insiste en que "non hai estratexias nin complots, só un Goberno de incompetentes que queren quedar ben con todo o mundo".

Sin embargo, la edil no adscrita Silvia Díaz también considera que el vínculo entre el arreglo de los puertos y la EDAR no debería existir. "A mellora dos portos de Raxó e Covelo é un compromiso adquirido e incumprido coa veciñanza de Poio, por, desde o inicio, cando se asinou o convenio coa Xunta de Galicia, contábase cun proxecto que foi modificado xa varias veces co único resultado de dilatar as obras no tempo".

Díaz insiste además en que "non ten xustificación posible vincular as melloras co asunto da depuradora, e, ao meu parecer, non é máis ca unha nova estratexia para eludir o compromiso con Poio. La edil, por su parte, sí ve viable incluir Samieira y Raxó en la EDAR de Os Praceres, ante la necesidad de "dar unha solución integral a toda a ría".

Comentarios