El Partido Popular pide ya la segunda fase del polígono Barro-Meis

"Esta é unha bandeira da xestión de Rafael Louzán", destacó Nidia Arévalo. "Agora apenas se limpan as herbas", criticó Landín
El exalcalde de Barro José Antonio Landín, con Luisa Piñeiro y Nidia Arévalo, en el polígono
photo_camera El exalcalde de Barro José Antonio Landín, con Luisa Piñeiro y Nidia Arévalo, en el polígono

El polígono de Barro-Meis está virtualmente ocupado al 50% y el vivero de empresas que se construyó en una de las parcelas del mismo cuenta con un 70% de los espacios habilitados en uso.

Este es el dato que eligió el PP provincial de Pontevedra para poner en valor el legado del mandato de Rafael Louzán y reivindicar las aportaciones de la Deputación en la época anterior al bipartito, a la vez que solicitó que se desarrolle urbanísticamente la segunda fase del mismo.

"A velocidade de ocupación é moi rápida e faise imprescindible unha segunda fase. A comarca necesítao e a Deputación ten que mirar cara o futuro", explicó, en una de las calles del polígono, la diputada y coportavoz del PP, Nidia Arévalo, tras una encendida defensa de la tarea del anterior equipo político en la puesta en marcha de este polígono, que consideró "buque insignia do traballo da etapa de Rafael Louzán".

"O que hai non se conseguiu en dous días, hai moito traballo e moita xestión detrás, e se queremos seguir ofrecendo terreo ás empresas cando esta primeira fase do polígono estea completa, hai que traballar desde xa", añadió.

El exalcalde y portavoz del PP de Barro añadió a esta queja el recuerdo de la época de su Alcaldía en la que el proyecto del polígono pasó por los juzgados, a raíz de las demandas sobre el justiprecio de los expropiados. "Cinco anos estivo este proxecto no xulgado, auspiciado indirectamente por quen hoxe se fai fotos nel. Forma parte das moitas xestións e traballo que houbo que facer para sacar este proxecto adiante".

Además, el regidor pidió a los gobiernos de la Deputación y del Concello de Barro -también bipartito- iniciativas. "Non só é parar proxectos, limpar algunhas herbas e festas, tamén hai que apostar por grandes iniciativas".

Por su parte, la diputada provincial y alcaldesa de Moraña, Luisa Piñeiro, sostuvo que "hoxe é impensable que a Deputación de Pontevedra, con este bipartito, sexa capaz de poñer en marcha un proxecto coma este".

La popular contrapuso "a xestión do PP e a aposta importante que fixo con este proxecto coa paralización á que nos ten afeitos o bipartito provincial".

Comentarios