jueves. 02.12.2021 |
El tiempo
jueves. 02.12.2021
El tiempo

El PP reclama a Sobral más control del gasto en reparaciones de coches

Una sesión plenaria reciente en el Concello de Poio. a. sotelo
Una sesión plenaria reciente en el Concello de Poio. a. sotelo

El PP de Poio, encabezado por Ángel Moldes, pidió al Gobierno local en el Pleno que se tomen medidas de inmediato con respecto a la sucesión de gastos provocada por las necesidades de reparación del parque móvil.

La petición, formulada por el portavoz tras analizar tres facturas de este trimestre que suman ya unos 30.000 euros de gasto, se concretó en la demanda de más información sobre las condiciones de arreglo de los coches o camiones que ya han sido reparados; la necesidad de un estudio detalle sobre el parque móvil en el que se analicen las características de cada uno de los vehículos y sus funciones «e, a partir de aí, saquemos as conclusións oportunas sobre se é preciso seguir reparándoos ou substituílos».

Moldes, que especificó que en ningún caso dudan de que el gasto se esté realizando realmente en la reparación de vehículos, aclaró que, aunque el PP comprende que las exigencias de reparación de los vehículos pesados pueden acarrear gasto, «hai casos de turismos que estamos arranxando nos que o importe da reparación supera, con moito, o importe da taxación do propio vehículo. Estamos a falar, por exemplo, dun Range Rover que xa ten máis de vinte anos e que en este mes de xaneiro recibiu unha reparación que custou máis de 2.000 euros. Nós o que plantexamos é que haxa control sobre ese gasto, e que se mire ben o que é necesario renovar e o que é necesario reparar».

El PP llamó la atención sobre la sucesión de recibos que se recibieron en apenas tres meses. «As outras dúas facturas ascendían a máis de 10.000 euros cada unha. A cantidade é moi elevada e cónstanos que aínda hai algunha atrasada sen pagar que podería ascender a outros 7.000 euros. O PP xa chamou a atención o ano pasado sobre este asunto, e daquela pensamos que conseguiramos que o Concello fixera un maior esforzo de racionalización. Ante este inicio de ano, no que parece que está a pasar todo o contrario, volvemos a propoñer o tema, e sobre todo que se realice unha análise seria sobre as necesidades reais do parque móbil do Concello».

El PP reclama a Sobral más control del gasto en reparaciones de coches
Comentarios
ç