El PSOE hará frente contra el posible traslado del Centro de Cotorredondo

Carmen Gallego pide que "se o señor Feijóo quere premiar a dous concellos por fusionarse, que non o faga sacándolle cousas a outros". La portavoz socialista en Marín ve a María Ramallo "plegada a la Xunta y al partido"
Los representantes de las comunidades de montes y concejales con la diputada y el alcalde de Vilaboa, en el centro
photo_camera Los representantes de las comunidades de montes y concejales con la diputada y el alcalde de Vilaboa, en el centro

La diputada socialista en el Parlamento, Carmen Gallego, el alcalde de Vilaboa, Luis Poceiro, los concejales del PSOE de Marín, Luz Santiago e Iván Pastoriza, y los representantes de las comunidades de montes de Santo Tomé, San Xulián y Santa Cristina, defendieron este viernes ante el Centro de Recuperación de Fauna de Cotorredondo la importancia de que se evite en traslado del mismo a Cotobade planteado por la Xunta para 2016.

La diputada socialista consideró que el reciente anuncio de la Consellería de Medio Ambiente fue un pago de favores por adelantado a la decisión de Cotobade de iniciar un proceso de fusión. "Non queremos que o Centro de Recuperación se vaia a Cotobade por un capricho político do señor Feijóo, que pretende premiar así a dous concellos que se fusionan usando argumentos falsos para desmantelar este centro. Os motivos que nos deron no Parlamento de Galicia para xustificar esta decisión era que a comunidade de montes onde se atopa non permitía seguir empregando un terreo que era da súa propiedade. Isto é radicalmente falso, pois a Xunta ten un convenio caducado desde 2013 que non quixo renovar e foi poñendo distintas excusas. A comunidade de montes ofreceu o terreo a custe cero, a cambio de que se atender ao proxecto de recuperación deste espazo".

La diputada socialista recuerda que la Xunta gastará el doble para desmantelar el centro en Marín y para montar el de Cotobade

La socialista hizo especial hincapié en el argumento del despilfarro. "Desmontar o centro supón gastar recursos económicos e facer de novo en Cotobade supón volver gastar recursos económicos. Dobre gasto nun contexto económico de crise. Se o señor Feijóo que premiar a fusión de dous concellos, que o faga con investimentos novos e non quitando de uns para darlle a outros. Isto é desvestir un santo para vestir outro" afirmó, antes de anunciar que continuará la oposición a este traslado en todos los ámbitos.

El alcalde de Vilaboa recordó la imporancia del conjunto como atractivo turístico y dinamizador y señaló que "xa estamos vendo evidencias de abandono de todo o espazo, que cada vez luce máis desolado", con respecto a Castiñeiras. "Premien ou non a eses concellos, non o sei nin me interesa, non se entende desde o punto de vista económico que cambien un centro que leva anos e anos instalado en este espazo", reivindicó.

El alcalde recordó que Vilaboa tiene ubicada su caseta de información turística en Castiñeiras. "Temos que loitar todos por que este espazo siga sendo reclamo para miles de persoas como viña sendo".

Comentarios