El sector del mar saldrá a la calle el día 27

La Federación Galega de Confrarías acordó el sábado la fecha para la marcha a Santiago contra las políticas de la Xunta en materia marítima. "Non é só polo Borrador de Lei de Acuicultura ou polas cotas, é por todo", dice Gómez Castro
José Antonio Gómez Castro, el tercero por la izquierda
photo_camera José Antonio Gómez Castro, el tercero por la izquierda

La tensa reunión de la Federación Galega de Confradías celebrada el pasado sábado, en la que el presidente del colectivo, Tomás Fajardo, superó una moción de confianza, sirvió también para que se fijase definitivamente la fecha para la gran manifestación del sector pesquero, que se celebrará el sábado 27 en Santiago de Compostela y a la que acudirán los pósitos, bateeiros, sindicatos y todas las personas que quieran manifestar su apoyo al sector del mar.

El presidente de la Federación de Confrarías de Pontevedra, José Antonio Gómez Castro, desvinculó el lunes la convocatoria de una única causa. "Quedou moi claro na asemblea que non se trata en exclusiva do problema das cotas do cerco, nin do borrador de Lei de Acuicultura, nin das taxas que temos, senón de todo iso xunto e do mal que o está a pasar o sector". En ese sentido, Gómez Castro apuntó que "non se debe entender que sexa unha manifestación en exclusiva contra a Xunta ou contra nada. Por un lado o Goberno autonómico está implicado en problemas que dependen del como os do marisqueo, pero os das cotas dependen da Secretaría General de Pesca, en Madrid, e, á súa vez, dos regulamentos europeos. E da UE, coas súas normativas, tamén temos queixa, porque trata á baixura como a unha gran industria cando é unha actividade artesanal e non hai grandes pesquerías", apunta.

El lema de la manifestación será "En defensa da pesca en Galicia", según el presidente pontevedrés, y los pósitos y sectores tienen ante sí dos semanas en las que informarán a sus miembros y se autoorganizarán para participar en la marcha. La Federación Autonómica plantea una manifestación que partirá de la Praza do Obradoiro para recorrer varias calles del centro de Santiago y acabar ante la sede parlamentaria de O Hórreo.

Comentarios