Fecimo celebrará en julio la novena edición de la Feira de Oportunidades

La feria se ubicará en la Alameda Nova de Cangas. (Foto: C. M.)
photo_camera La feria se ubicará en la Alameda Nova de Cangas. (Foto: C. M.)

La Feira de Oportunidades do Morrazo ya tiene fecha: el primer fin de semana del mes de julio.

La Federación de Comerciantes e Industriais (Fecimo) trabaja en los preparativos de la novena edición de la feria, un evento ya consolidado en la comarca morracense, que cada año permite al comercio de la zona hacerse con unos ingresos extras.

Los responsables de la entidad apuntan que la cita tendrá lugar, «como é tradición, a primeira fin de semana de xullo, abarcando o venres 4, o sábado 5 e o domingo 6, e aspira a manter a asistencia de público rexistrada nos anos anteriores».

La carpa habilitada para el evento estará ubicada en la Alameda Nova de Cangas y el horario de apertura será, el viernes, solo de tarde (de 18.00 a 23.00), y el sábado y domingo, también de mañana, de 11.00 a 14.00 horas.

En esta novena edición participarán 24 empresas de Bueu, Cangas y Moaña asociadas a la federación.

«Esta é unha cita imprescindible para os comercios do Morrazo que desexan dar saída ao seu stock. Na Feira de Oportunidades, o cliente contará, coma sempre, con produtos moi rebaixados de diferentes ámbitos: moda de home e muller, moda infantil, calzado, decoración, deportes, agasallos, tendas de mascotas, óptica e outras áreas», explican los organizadores.

Los descuentos que ofrecerán los expositores en sus productos serán de un mínimo del 40% (según lo establecido en las normas por parte de la organización).

Productos de calidad

De este modo, apuntan, «será moi fácil atopar verdadeiras gangas, produtos de calidade a baixo prezo, que son o éxito deste evento de referencia para os visitantes locais e os turistas. Un ano máis, as empresas do Morrazo poderán transformar a súa mercancía acumulada en efectivo que axude aos negocios para as vindeiras tempadas».

Dada la gran afluencia de público registrada en las anteriores ediciones de la feria, Fecimo considera que ésta es una buena ocasión para las empresas para darse a conocer entre los potenciales clientes. «A promoción da tenda é unha razón moi importante pola que moitos establecementos participan, pois dan a coñecer as súas marcas aos clientes e estes valóranos para futuras compras», matizan los comerciantes.

Con esto, la federación morracense anima a vecinos y visitantes a que durante esos días acudan a la carpa y disfruten del evento, el cual creen que «é unha cita cos grandes descontos das empresas locais, e que ten un amplo horario de apertura durante a primera fin de semana de xullo. A feira é un espazo comercial onde só atoparán prezos de saldo».

Comentarios