sábado. 27.02.2021 |
El tiempo
sábado. 27.02.2021
El tiempo

Feijóo, sobre Besteiro: "Cando un líder non lidera ao final non o consideran líder"

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, puso en duda la capacidad de liderazgo del secretario general del PSdeG a raíz de lo ocurrido en la Diputación de Lugo. “Cando un líder non lidera o que ocorre é que ao final non o consideran líder; e liderar é tomar decisións e as veces tamén desgastarse, pero cando todas as decisións que toma son distintas das que anuncia, ás veces hai consecuencias”, incidió en la rueda de prensa posterior al Consello da Xunta. “Non é posible quedar ben con todos en todos os casos”, añadió en alusión a la decisión de José Ramón Gómez Besteiro de imponer a Manuel Martínez como su candidato a la presidencia pese al veto del BNG.

Asimismo, defendió la legitimidad de los populares para dirigir la institución provincial. “Vai gobernar a lista máis votada, o goberno que gañou as eleccións”, subrayó. Y, lejos de temer que el de Elena Candia sea un gobierno corto ante la posibilidad de que socialistas y nacionalistas se alíen para presentar una moción de censura, Feijóo confió en que “terá un percorrido normal, porque en democracia non vale todo”.

Por otra parte, José Manuel Baltar, presidente de la Diputación de Ourense y líder del PP en esa provincia, dijo que lo ocurrido en Lugo, entre el propio PSdeG y este partido con el BNG, "no es bueno para la política", y ha llamado a "la reflexión" de todos.

Feijóo, sobre Besteiro: "Cando un líder non lidera ao final non o...
Comentarios
ç