García: "Os policías que vai ter Sanxenxo son os que lle negan a Vilagarcía"

La portavoz del Gobierno local sugiere al presidente local del PP, Alfonso González, que se documente sobre las Festas de Vilagarcía "antes de seguir facendo o ridículo"
Tania García, portavoz del Grupo municipal del PSOE
photo_camera Tania García, portavoz del Grupo municipal del PSOE

El Concello de Vilagarcía recomendó este jueves al presidente local del PP, Alfonso González, que se documente "antes de seguir facendo o ridículo". La portavoz del Gobierno local, Tania García, argumentó que "tendo na súa executiva a persoas que antes estiveron no Goberno, debería saber que o final do verán o marca a Noite Meiga, non o Combate Naval" y que lo habitual es que la Festa da Ameixa se celebre después del espectáculo pirotécnico.

A renglón seguido, García le sugiere que pregunte a quien decidió cambiar las fechas del evento gastronómico unilateralmente, refiriéndose al patrón mayor de la Confraría de Carril, José Luis Villanueva, aunque sin nombrarlo.

A la vista de las "contradicións" que le achaca a González, la portavoz se plantea quién gobierna el PP. "O señor Fole, que en 2012 se negou a cambiar a data do Combate Naval, porque tería que celebrarse dous días despois da Festa da Auga, como lle pedían os hostaleiros, ou o señor González, que di que os hostaleiros e comerciantes verían ben ese cambio de datas porque alongaría o verán?".

El Concello le recuerda que los permisos para el Combate Naval, que otorga la Autoridade Portuaria, "sempre se pediron a finais de xullo", y agrega que el año pasado fue solicitado el día 18 y otorgado un mes después, "na véspera do espectáculo".

A renglón seguido, se pregunta por qué conoce ese dato González, al que califica de "un traballador portuario", y agrega que la presidenta de la Autoridade Portuaria, Sagrario Franco, "só esixe sixilo aos membros do consello de administración".

Pero lo que llamó más la atención a García fue su "alarde de frivolidade" ante la fórmula que planteó para resolver los problemas de seguridad: solicitar la aplicación del Plan de Turismo Seguro, del Ministerio del Interior, como el Concello de Sanxenxo.

"Os policías nacionais extra que vai ter Sanxenxo son os mesmos que se lle negan á Comisaría de Vilagarcía, afirmó la portavoz socialista. El plan incluye también los servicios de emergencias y una ambulancia medicalizada, que no se otorgan a la comarca.

Comentarios