González: "Hai que pisar o acelerador e que as melloras sexan palpables"

El Gobierno invertirá más de 60.000 euros en mejorar las instalaciones del Lalín Arena
Rueda de prensa del PSdeG-PSOE de Lalín
photo_camera Rueda de prensa del PSdeG-PSOE de Lalín

El Gobierno actual de Lalín cumplió este jueves dos años de mandato. Por ello, el grupo municipal del PSdeG-PSOE convocó una rueda de prensa para valorar la gestión del Concello en este tiempo. Así, el primer teniente de alcalde Nicolás González, aseguró que "formamos parte dun Goberno coordinado e que traballa sempre polo ben dos lalinenses".

González aprovechó la ocasión para criticar el anterior mandato del Partido Popular de José Crespo. Explicó que nada más entrar el cuatripartito en el Gobierno de Lalín, la consecución de los Fondos Europeos estaba sin materializar. "Preguntei no mes de agosto, nada máis chegar, e dixéronme que non había nada feito". También en urbanismo "tivemos que dar solución a moitas desfeitas herdadas do PP", y puso de ejempo, entre otras, la R-16, "que está sen rematar".

El primer teniente de alcalde alabó la gestión del actual Gobierno. "Fixéronse moitos esforzos, pero temos que pisar o acelerador para que as melloras sexan palpables polos veciños e veciñas de Lalín", dijo, y destacó la apuesta del cuatripartito por mejorar las instalaciones del Lalín Arena. "Invertiremos 61.324 euros en reparar un espazo que está desaproveitado", y que dedicarán a distintas actividades deportivas, aseguró González.

Por su parte, la concejala Celia Alonso incidió en que desde que entró el cuatripartito en el Gobierno mejoraron mucho en materia medioambiental. Así,"agora pagamos 32.000 euros a Sogama cando antes eran 41.000", lo que significa que la gente está más concienciada en el tema del reciclaje y la cantidad de basura es menor, afirma.

Asimismo, en temas de igualdad "fixemos un gran labor co Cocido do Orgullo". De hecho, gracias a esta iniciativa, Alonso explicó que el World Pride Madrid 2017 invitó al Concello de Lalín a estar presente en la capital con un stand en representación de Galicia, algo que daría una gran visibilidad a Lalín a nivel español.

OPOSICIÓN. Por su parte, el PP de Lalín criticó ayer "o alto nivel de incoherencia do Goberno de Lalín, especialmente do alcalde e do tenente de alcalde, ao que lle entraron de repente as présas infinitas de aprobar os orzamentos cando os tiveron en suspenso máis de catro meses pola súa habitual inoperancia".


Así, repitieron que "dende a última semana de novembro ata finais de marzo deixaron esquecido o orzamento e non negociaron nada con ninguén nese período".

Los populares indicaron que "non é crible a présa vitimista do Goberno" y relatan que "só cando a soga lles apreta o pescozo é cando empezan a traballar".

Por su parte, el concejal tránsfuga, Juan José Cruz, aseguró este jueves que "a responsabilidade de aprobar tarde os presupostos é de Cuíña; pode e puido facelo coa moción de confianza hai tempo". Además, se ratifica en que "o Goberno non quere negociar comigo e a lei dálle esa opción".

Comentarios