La CIG centrará su 1º de maio contra las políticas de la UE

Rafael Iglesias y Marcos Conde. (Foto: David Freire)
photo_camera Rafael Iglesias y Marcos Conde. (Foto: David Freire)

A CIG ha presentado hoy su manifestación del 1º de mayo, que este año lleva el lema de ‘Contra a explotación e a pobreza. Fagámoslle fronte á UE’. Partirá a las 12 del mediodía de la plaza da Ferrería para llegar ata la plaza del Teucro, donde se leerá un manifiesto.

«Temos que poñer nome a quen nos masacra, que neste caso é a Unión Europea», indicó el secretario comarcal de la central nacionalista, Marcos Conde, para subrayar que los trabajadores están viviendo una nueva lucha de clases y a sufrir decisiones de personas que no fueron elexidas democráticamente. «A UE dalle carácter de legalidade a esas decisións, que traslada logo aos Gobernos é á Xunta, pero é un organismo alleo a nós. E eses gobernos son socios dunhas decisións que non nos conveñen», afirmó Conde, que recordó las situaciones precarias que están viviendo los principales sectores productivos gallegos a causa de las decisiones europeas.

El sindicalista apuntó que la protesta de este 1º de mayo tiene un carácter histórico, pero es muy importante y más «máis necesario que nunca saír á rúa para demostrar que aos traballadores galegos esas decisións da UE que impoñen recortes, precariedade e escravitude non nos convencen», apuntó. Subrayó que, en estos momentos, el hecho de tener un empleo a jornada completa no garante estar fuera del umbral de la probreza.

«Non será unha festa, será un acto reivindicativo porque o que se nos vén enriba é preparar a maleta todos se non cambia a situación», insistió Conde, que argumentó que pedir que se cambien las políticas para generar empleo «é supervivencia aínda que se lle queira chamar nacionalismo».

Finalmente, Conde explicó que en este 1º de mayo no habrá unidad sindical con UGT y CC OO, igual que ocurrió en otras actuaciones al largo del año. El secretario de la CIG apuntó que hace tiempo que su central se pujo en contacto con las otras dos para hablar de actuaciones conjuntas «máis alá dunha soa data» y no hubo resultado positivo.

«Propuxemos actuacións que acabaran nunha folga xeral antes do verán, pero facemos diferentes tipos de sindicalismo: o noso é combativo e de mobilización e os outros son distintos, non queren ser tan firmes», finalizó Marcos Conde.

Comentarios