lunes. 30.11.2020 |
El tiempo
lunes. 30.11.2020
El tiempo

La CIG denuncia la desprotección de la ría frente al narcotráfico

Puerto de Vilagarcía de Arousa
Puerto de Vilagarcía de Arousa
La central sindical pide que se incrementen los medios materiales y humanos ya que la zona solo cuenta con una patrulla

La Confederación Intersindical Galega, CIG, sindicato mayoritario en el Servicio de Vigilancia Aduanera, SVA, en Galicia, reitera la denuncia respecto al "desmantelamento progresivo do servizo que ten provocado que na actualidade as costas galegas estean practicamente desprotexidas fronte á entrada de drogas", aclara Henrique García Outeiral, delegado del colectivo.

El responsable sindical critica que "mentres os mandos do Servizo de Vixilancia Aduaneira insisten que nas costas galegas non hai perigo, os datos revelan o incremento na entrada de droga polas nosas costas. No que vai de ano, son varias as aprehensións de buques con cargamentos destinados á nosa comunidade, como foron o do Coral I con 1.500 kg de cocaína, ou Miguel Santos, coa mesma cantidade".

La CIG califica los datos del total que droga que entra por la costa gallega de "alarmantes". Estas operaciones demuestran que el tráfico "está totalmente operativo na Galiza mentres se nos vende que o perigo está en Levante e Andalucía e que hai que desprazar os medios navais e aéreos para alí", apunta el delegado.

UN BARCO. La ría de Arousa dispone en estos momentos de una única embarcación para patrullar toda su extensión después de que uno de los dos navíos de alta velocidad con los que contaba esta base fuese desplazado a Ibiza.

García Outeiral alerta de que "os narcotraficantes atoparanse con total liberdade para facer o seu traballo no caso de que a patrulla teña que parar por avarías ou por varada".

La CIG demanda que no se desmantele el SVA en Galicia y se incrementen los medios materiales y humanos, además de renovar el persoal marítimo, "que ten unha media de idade moi alta".

La CIG denuncia la desprotección de la ría frente al narcotráfico
Comentarios