La Deputación primará las ofertas que acorten los plazos de Luis Rocafort

El ente provincial aprobó el viernes el proyecto definitivo de la obra y lo licitará por urgencia
La calle, cuya reforma acaba de aprobar la Deputación.
photo_camera La calle, cuya reforma acaba de aprobar la Deputación.

La Deputación provincial aprobó el viernes por la mañana en Xunta de Goberno el proyecto integral de movilidad de la Avenida Luis Rocafort de Sanxenxo. Esta aprobación, que fue anunciada por el vicepresidente de la entidad, César Mosquera, da luz verde "a un proxecto longamente agardado e que incluirá importantes melloras e correccións en materia de mobilidade sostible". El vicepresidente de la institución provincial señaló que, con este trámite, "este proxecto xa non ten marcha atrás", y "estará á altura do que se merece esa zona". Mosquera aproveitó su comparecencia para agradecer el esfuerzo realizado por el diputado de Mobilidade, Uxío Benítez, y el equipo técnico, "polo rigor e polo mimo co que o fixeron, poñendo todo o coidado e con criterios de deseño da máis alta calidade".

El diputado de Mobilidade, Uxío Benítez, anunció que la licitación del proyecto se realizará por trámite de urgencia "co obxectivo de acurtar os prazos e poder ter os traballos iniciados a finais deste exercicio". En la licitación se contempla un plazo de ejecución de las obras de ocho meses, por lo que Uxío Benítez indicó que se valorará "que as empresas presenten ofertas que reduzan ese prazo".

El alcalde de Sanxenxo, Gonzalo Pita, valoró positivamente este anuncio y restó importancia a las recientes críticas del PP respecto al retraso de la obra. "Xa sabemos cal é o papel da oposición, pero, dende logo, este alcalde non ía recepcionar a obra nas condicións nas que pretendían construila", explicó, en alusión a las deficiencias que presentaba el proyecto "e mesmo tiña un túnel que non se sabe moi ben como ían facelo".

Comentarios