La primera gran mejora de seguridad de la PO-531 estará lista este verano

La Consellería proyecta ya la rotonda de A Devesa y abordará un reasfaltado integral
Ethel Vázquez, en el centro, con las autoridades en la visita a las obras, en la zona de Sequeiro
photo_camera Ethel Vázquez, en el centro, con las autoridades en la visita a las obras, en la zona de Sequeiro

Las obras de mejora de la seguridad vial en el primer punto negro de la PO-531 avanzan a buen ritmo y podrán estar acabadas en verano. Así lo anunció este miércoles la conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, quien presentó el paquete de medidas de mejora que se realizarán de inmediato "ou a curto prazo" en todo el vial y que supondrán, en total, la inversión de 2,4 millones de euros.

Vázquez reconoció que la intervención en la PO-531 era "unha obra moi demandada polos veciños, moi agardada e necesaria para reforzar a seguridade viaria. Haberá unha nova glorieta que permitirá todos os xiros e movementos para entrar ao polígono de Sequeiro e unha entrada que permitirá reducir a velocidade e complementar a seguridade", apuntó.

A mayores, la conselleira anunció que está en fase de redacción la siguiente rotonda, en A Devesa, y un reasfaltado integral de la carretera. "Estamos traballando nunha nova glorieta na Devesa, que terá un investimento de 500.000 euros e que temos previsto rematar este verán, para poder telo aprobado e sometelo a información pública", apuntó, para añadir que "este ano tamén faremos unha reforma de firme nesta estrada con máis de 600.000 euros e, xa máis a medio prazo, as actuacións de itinerarios peonís para protexer a peóns e ciclistas con tres novas sendas. Unha delas conectará Sequeiros con Bretoña, e están enmarcadas no Plan de Sendas de Galicia na comarca de Pontevedra, cuxos proxectos construtivos se licitarán nas próximas semanas".

Vázquez destacó la importancia de esta inversión, ya que aumenta la seguridad en esta zona industrial en la carretera que comunica Pontevedra y Vilagarcía, que registra un tráfico de unos 18.000 vehículos al día en invierno, cifra que aumenta en verano.

MEJORA. El alcalde de Barro, Xosé Manuel Fernández Abraldes, se mostró satisfecho con el inicio de los trabajos en esta zona, en donde recordó que "é unha demanda histórica do Concello".

Abraldes indicó que "é moi acertado que a actuación sexa aquí porque é un cruzamento moi perigoso. A rotonda da Devesa tamén permitirá fluxos en toda esta estrada", indicó. El alcalde recordó que el Concello complementará la actuación con una mejora en la entrada del polígono.

Comentarios