La Xunta reitera a la plantilla su apuesta por la viabilidad de Factoría Naval

Representantes de la plantilla de Factoría Naval, la semana pasada en una visita al Concello. álvaro agulla
photo_camera Representantes de la plantilla de Factoría Naval, la semana pasada en una visita al Concello. álvaro agulla

La Xunta de Galicia, a través del director xeral del Igape, Javier Aguilera, reiteró hoy su apuesta decidida por tratar de garantizar la viabilidad y el futuro de Factoría Naval de Marín. Así lo expresó el comité de empresa de la firma tras una reunión de más de dos horas en la que también participó la alcaldesa marinense, María Ramallo.

La prioridad de los trabajadores era conocer la postura que adoptará la Xunta con respecto al preconcurso de acreedores en el que entró el astillero a principios de este mes. «Garantizounos unha aposta clara e decidida pola continuidade, e lembrounos que xa no anterior concurso fixera un esforzo económico importante na mesma liña», indicó el secretario comarcal de CC OO, José Luis García Pedrosa, que acompañó a los representantes de la plantilla.

El problema principal, sin embargo, como reconocieron ambas partes, es la enorme deuda financiera que acumula, que los empleados cifraron hace unos días en más de 70 millones euros. A ello se suma que la facturación de la empresa no es óptima para hacer frente a sus costes, lo que pone en entredicho su viabilidad.

«Co anterior concurso de acredores houbo unha importante quita e a evolución da débeda foi satisfactoria para o futuro de Factoría Naval. Sen embargo, neste momento as diferenzas de interpretación con respecto aos compromisos adquiridos no seu día e a necesidade de acceder a nova financiación son os principais problemas coas entidades financieiras», indicó García Pedrosa.

En este sentido, matizó que «co actual panorama parece moi difícil acadar a viabilidade da empresa, algo que cambiaría en caso de que as entidades bancarias implicadas (Bankia, Novagalicia Banco e Sabadell-Gallego) cambiaran de postura e apoiaran o plan de futuro existente».

Precisamente, el segundo objetivo de la reunión de hoy era conocer la implicación de la Xunta en esta negociación. Pedrosa matizó que «o Igape asegura estar non só ao tanto das xestións realizadas, senón que houbo reunións na súa sede entre as partes para tentar acadar algunha solución, aínda que o seu director recoñeceu que non obtiveron resposta positiva dos bancos polo momento».

Alto nivel

«Cabe destacar que a Xunta está traballando ao máis alto nivel con estas entidades na procura dalgunha alternativa, que é precisamente o que o plantel quere para tentar evitar chegar ao concurso de acreedores, xa que entendemos que se complicaría moito máis a situación da empresa», añadió.

Estas gestiones, explicó Pedrosa, serán complementadas directamente por el comité que representa a los trabajadores, para lo que solicitará entrevistas con los responsables de Bankia, Novagalicia y Sabadell-Gallego. «Nos imos implicarnos ao máximo, xa que apostamos polo futuro do estaleiro, aínda que sabemos que a débeda é unha carga moi pesada e que incluso pode espantar a algún inversor que estivera interesado».

La plantilla se reunirá con las entidades financieras para reclamar su máxima implicación y que faciliten alguna solución

Comentarios