La ‘zona 30’ se extiende a viales de Poio de Arriba, Raxó y Teinogueira

Nuevos ‘lombos’ de goma instalados en el Camiño Poio de Arriba. alba sotelo
photo_camera Nuevos ‘lombos’ de goma instalados en el Camiño Poio de Arriba. alba sotelo

POIO. El Concello de Poio ha ampliado las zonas con velocidad limitada a un máximo de 30 kilómetros por hora.

En los últimos días, esta medida se ha aplicado en el Camiño Poio de Arriba (en la parroquia de San Salvador), donde se han instalado badenes de goma y señalización vertical para obligar a los conductores a reducir la marcha.

Según explicó el concejal de Seguridade Cidadá, Xosé Luís Martínez Blanco, «nesta estrada que baixa dende a Escola de Canteiros cara a Poio de Arriba lévanse rexistrado varios accidentes de circulación, sobre todo de mozos que descenden nos seus coches a bastante velocidade. Como é un tramo con curvas e esvaradío, porque transcurre por unha zona de monte, resulta máis perigoso, así que optamos por instalar dous lombos e rebaixar a velocidade máxima a trinta por hora. Con isto pretendemos reducir o número de sinistros e facer o percorrido máis seguro».

Estos días, esta misma medida se aplicará en la carretera de Teinogueira, en la parroquia de Samieira.

En palabras del edil, «trátase dun vial que ten moita densidade de tráfico rodado no verán, xa que moitos condutores utilízano como atallo para evitar os atascos que se forman na PO-308. Nel imos instalar tres lombos».

De hecho, la misma situación se produce en la carretera que atraviesa el lugar de Xuviño, que recientemente también fue dotada de badenes y ha pasado a formar parte de los viales con velocidad reducida a 30.

La tercera zona en la que el Concello instalará un ‘lombo’ de goma será la subida a Lameiriña, en Raxó.

El edil de Seguridade Cidadá explicó que estas actuaciones están dando buenos resultados en los viales en los que ya se ha aplicado con anterioridad.

«Os que se incorporaron ó listado da ‘zona 30’ este ano son Vilariño, Xuviño e Portosanto, entre outros», precisó Martínez Blanco.

Comentarios