Lalín espera salvar la categoría de concello de más de 20.000 habitantes

El municipio inicia el año con la previsión de contar con 20.060 personas empadronadas
El número oficial de vecinos lo fijará el Instituto Nacional de Estadística
photo_camera El número oficial de vecinos lo fijará el Instituto Nacional de Estadística

El alcalde de Lalín, Rafael Cuíña, anunció este martes que los datos de la oficina del Censo indican que el concello "iniciou o ano cunha previsión de 20.060 habitantes empadroados". El regidor calificó esta noticia como "importantísima para os intereses de todos os lalinenses" e indicó que "nos fai manter a esperanza e o optimismo sobre a posibilidade de que Lalín se manteña entre os municipios de máis de vinte mil habitantes".

Rafael Cuíña recordó la "situación límite" vivida en el mes de noviembre, cuando "nos transmitiron que existía unha posibilidade moi alta de perder a primeira categoría, coas nefastas consecuencias que isto tería para Lalín, xa que carrexaría perdas de miles e miles de euros".

TRABAJO INSTITUCIONAL. El alcalde de Lalín destacó el "concienzudo e intenso esforzo realizado dende o Concello" para que el municipio no caiga por debajo de la barrera de los 20.000 habitantes. Cuíña resaltó las "accións minuciosas e decididas" llevadas a cabo por la Administración local para "procurar que as persoas que viven en Lalín e aínda non se empadroaran o fixeran canto antes". Entre las diversas iniciativas puestas en marcha, incluidas en la campaña desarrollada en los últimos meses, se encuentran algunas "máis definidas", como las llamadas personales a vecinos.

A pesar del optimismo expresado por Rafael Cuíña, el regidor también mostró prudencia ya que "queda moito por facer". Las cifras de empadronamiento anunciadas por el Concello son provisionales, tal y como comunica el registro de habitantes, ya que las mismas "están suxeitas ás correccións e depuracións" que realice el Instituto Nacional de Estadística.

Comentarios