Ledicia Costas habla con Ramón Rozas en la primera 'Conversas na Uvi'

El coordinador del ciclo del Diario de Pontevedra y de la UVigo charla este martes con la Premio Nacional de Literatura Infantil
Ledicia Costas
photo_camera Ledicia Costas

La escritora Ledicia Costas (Premio Nacional de Literatura infantil y juvenil en 2015, por Escarlatina, a cociñeira defunta) es la protagonista de la primera charla del ciclo Conversas na Uvi, que organizan conjuntamente Diario de Pontevedra y la Vicerreitoría del Campus universitario. La autora viguesa charlará este martes (20.00 horas, entrada libre), en la Casa das Campás, con el coordinador de la actividad, el crítico y columnista Ramón Rozas.

SÍMBOLO. "Eu acostumo a elixir para as miñas conversas a persoas relacionadas co ámbito cultural, que é no que eu me movo", explica Rozas. "Para min, Ledicia Costas é unha desas autoras que simbolizan un novo tempo na cultura e na literatura deste país ao tratarse dunha muller nova, apoiada por un premio nacional e que mobiliza unha chea de lectores". El coordinador del ciclo también destaca la importante vinculación que Costas ha mantenido con Pontevedra, "especialmente co Salón do Libro Infantil e Xuvenil", a lo largo de los últimos años. De hecho, suyo es el primer título de la colección del Salón: As peripecias de Estravaganzza Pérez. "Vai ser tamén moi simpático entrevistar o 31 de outubro, no Samaín, á creadora de Escarlatina".

El ciclo Conversas na Uvi, que celebra este curso su cuarta edición, nació con la intención de convertirse en un foro de diálogo en la ciudad. "Entre os obxectivos deste ciclo, dende o principio, estaba o de xerar un espazo de diálogo e de reflexión", apunta su coordinador. "Hoxe, máis que nunca, este tipo de foros, que promoven sentar con calma a escoitar aos demais, son moi necesarios".

Si este mes los protagonistas de Conversas na Uvi son Rozas y Costas, en el de noviembre (día 21) recogerá el testigo el columnista y escritor Rodrigo Cota, que charlará con el párroco de Santa María, Javier Porro. La última charla del año (19 de diciembre) correrá a cargo de María Varela, que acaba de recoger el Premio Francisco Fernández del Riego y que mantendrá una conversación con la gerente de la Cidade da Cultura, Ana Isabel Vázquez.

Comentarios