Los olímpicos marinenses y el Coro Thalassa, Premios 'Facendo Historia 2014'

Asistentes a la presentación del programa celebrada ayer. laura moure
photo_camera Asistentes a la presentación del programa celebrada ayer. laura moure

La agrupación ‘XornadasReencontro coa historia de Marín’ concederá este año, el día 26, sus Premios ‘Facendo Historia’ al conjunto de deportistas olímpicos marinenses y al Coro de Cámara Thalassa, coinciendo con el vigésimo aniversario de la fundación de este último.

Los deportistas a los que se dedicará el reconocimiento serán los hermanos Elisardo y Carlos de la Torre, atletas; el piragüista José Manuel Crespo; el paraolímpico José Manuel Abal y el histórico futbolista del Real Madrid Agustín Rodríguez Santiago.

El portavoz del colectivo organizador de los premios, Ángel García Carragal, explicó ayer, en la presentación de los galardones, que ésta es una iniciativa «que vai máis aló de rememorar feitos e aconteceres do noso pasado histórico». Aclaró que «a actividade da nosa agrupación, que me honra promover coa axuda de persoas e colectivos que colaboran para cada ocasión, naceu co obxectivo de render recoñecemento a persoas e entidades que, por unha banda, veñen en facer historia promocionando e difundindo o nome da terra que os viu nacer dentro e fora de nosa xeografía, e, por outra, premiar ás personas que, coa súa traxectoria persoal, profesional, intelectual, cultural ou deportiva e mesmo política, se comprometen e implican no desenvolvemento social, económico e cultural do noso pobo».

Como adelanto de los méritos que los organizadores resaltaron de los galardonados de este año, García Carragal hizo mención a la «traxectoria dos olímpicos marinenses e do coro Thalassa, que enriquecen e engrandecen o noso patrimonio histórico deportivo e cultural, motivo polo cal é innegable o merecemento dos premios. Estes deportistas e cantores forman xa parte da historia de Marín», dijo.

La agrupación promotora del evento agradece la colaboración del Concello marinense en esta iniciativa, así como los apoyos recibidos por la Federación Galega de Atletismo, la Federación de Corais de Galicia, la Academia Olímpica Española del COE, el Marín Club de Fútbol, ‘Estrela de Marín’, Aroma, el Colexio San Narciso y el Club San Miguel.

Comentarios