Los puntos de información turística municipal atendieron durante la Semana Santa a más de 2000 visitantes

PONTEVEDRA. El Servizo de Información Turística del Concello atendió durante la Semana Santa a 2.063 visitantes, lo que supuso un incremento del 60,5% con respecto a las cifras del año pasado.

Entre los visitantes, 1.653 eran de procedencia nacional, mientras que 410 resultaron ser foráneos. Resulta especialmente relevante el crecimiento de estos últimos, pues mientras la subida en el turismo nacional fue de un 46,9%, en el extranjero llegó al 156,2%.

La concelleira de Turismo, Carlota Román, destacó que, "aínda que as porcentaxes parecen indicar que este ano traballouse mellor que ao ano pasado, as cifras globais son modestas. Falamos de algo máis de 2.000 visitantes e aspiramos a moito máis", comentó, antes de volver a recalcar que el Concello solo facilita estadísticas de consultas turísticas y no de ocupación hotelera.

La edil insistió en que, "sendo importante a Semana Santa, a estratexia da Concellería de Turismo, conxuntamente coa de Deportes, pasa pola desestacionalización, atraendo xente á cidade ao longo de todo ano utilizando os eventos feirais, congresuais e deportivos".

Por otro lado, destacó el papel de la red municipal de información turística que, dijo, "é a referencia total e absoluta para os que chegan á cidade e precisan calquera tipo de información. De feito -recordó-, os tres puntos de información turística municipais, situados na Casa da Luz, e nas casetas da praza de España e estación-Vialia-, deron información a unha media diaria de 294 visitantes durante este período vacacional. Ademais, sobre 437 veciños da cidade de Pontevedra pasaron a recoller o programa de actos da Semana Santa ou a facer algún tipo de consulta relacionada con puntos para visitar da cidade ou a comarca".

EXTRANJEROS

Los grupo más numeroso de los turistas extranjeros fue el de los procedentes de Portugal, con un 37%, seguido de los alemanes, con un 12%, y los franceses, con un 10%. Dentro del turismo nacional, los madrileños supusieron el 29%, seguidos de los andaluces, con un 13,4%, y un 13% de vascos.

Román precisó que "o 23% dos turistas que visitaron a oficina de turismo de Pontevedra estaban aloxados na mesma cidade de Pontevedra, nun segundo lugar co 18,6% dos turistas dixeron pernoctar no Morrazo-Val Miño-Condado, un 18,6% en Santiago e o 13,8% en Sanxenxo".

En cuanto al tipo de alojamiento, la edil de Turismo precisó que "o 72% dos turistas durmiu en hotel, aínda que o aloxamento en casa de familiares e/ou amigos gañou cota nesta Semana Santa, chegando a unha porcentaxe de entre o 15% e o 22%".

"Os turistas entre 31 e 45 anos, e 46 e 60 anos ocupan os primeiros postos por rango de idade, cunha cota do 32% e 27% respectivamente. A maior parte destes turistas viñan cos fillos. As parellas novas, entre 19 e 30 anos, son o 14% dos turistas de máis de 60 anos, acadan o 16% da cota", precisó.

Según Román, "case a metade dos visitantes que pasaron por Pontevedra chegaron co seu propio automóbil. Os turistas dos grupos que chegan en autocar, segundo medio de transporte escollido, chegaron ao 27%. O avión foi o medio elixido por outro 14%".

El principal motivo de los visitantes es "gozar da natureza e o patrimonio, combinado con outros aspectos como a gastronomía ou a visita a familiares e/ou amigos". Román comentó que el 89% de los visitantes no conocía la ciudad. "A maioría dixeron quedar moi sorprendidos co centro histórico", apostilló.

En las visitas guiadas por el casco antiguo participaron 39 personas, en su mayoría procedentes de Castilla-León y Madrid.

Comentarios