Los vecinos de Adina piden la dimisión de Paz Lago y de Marcos Guisasola

SANXENXO. La asociación de vecinos de Adina dio hoy un paso más en sus protestas por el funcionamiento interno de la Casa de Cultura y exigió la dimisión de los concelleiros Paz Lago (Cultura) y Marcos Guisasola (edil encargado de la parroquia). La decisión fue aprobada por unanimidad en una reunión extraordinaria de la directiva.

Son siete los motivos esgrimidos. En primer lugar y como punto de partida de todo el problema, por promover la instalación de una cafetería "con venda de bebidas alcohólicas, así coma o seu consumo nunhas instalacións municipais, estando este feito prohibido polo Regulamento Xeral de Centros Culturais Municipais, estando vixente este regulamento a día de hoxe, como así o confirmou a voceira do equipo de goberno, María Deza, durante o último pleno celebrado o pasado día 27 de maio".

En segundo lugar, por "priorizar a venda de bebidas alcohólicas e tabaco en detrimento da realización de actividades culturais", lo que ya ha provocado encontronazos y quejas reiteradas por parte de la asociación.

En tercer lugar, por "provocar a eliminación de diversas actividades consolidadas desde o ano 2011 na Casa de Cultura de Adina, condicionando os permisos de uso tras a instalación do servizo de cafetería".

La asociación cita la supresión de todas las obras de teatro programadas para el año 2012, la tercera Festa do Magosto, el segundo Concurso gastronómico de Filloas e Orellas, las meriendas de los cursos de labores, el segundo Festival das Letras Galegas, la segunda Concentración de Palilleiras de Adina y otras actividades de menor relevancia. Además de estas eliminaciones, aseguran, el colectivo se vio obligado a trasladar otras iniciativas a diferentes locales del municipio, como la Exposición Fotográfica y la Gala de Premios de Aviador Piñeiro o el Maratón de Baile Zumba.

Como cuarto argumento, acusan a los concejales de "mentir e enganar ós directivos da asociación en dúas reunións celebradas en xaneiro e maio do ano 2012, onde os dous edís aseguraron que a instalación da cafetería non suporía ninguna alteración do programa cultural que se viña celebrando".

Además, se quejan de que al colectivo no le fuese comunicada la existencia del citado reglamento que prohíbe la venta de alcohol y de proponer una modificación del Regulamento Xeral de Centros Municipais "que non regula nin soluciona o principal problema da Casa de Cultura, que non é outro que nun mesmo espacio existe un negocio privado con ánimo de lucro e onde tamén se realizan actividades culturais sen ánimo de lucro, isto é, con intereses contrapostos".

Comentarios