Independientes reclama nuevas instalaciones

Los vecinos de Caldas deben esperar hasta 15 días por una consulta

ICdeR pide a la Consellería de Sanidade que se cubra una baja y se refuerce el servicio
Imagen de la fachada de las instalaciones del Centro de Saúde
photo_camera Imagen de la fachada de las instalaciones del Centro de Saúde

Hasta quince días tienen que esperar los vecinos de Caldas de Reis para ser atendidos en una consulta ordinaria en el Punto de Atención Continuada (PAC) de esta localidad. De "inasumible" califica ICdeR la espera a las que se ven obligados.

El grupo municipal liderado por Fernando Pérez exige a la Consellería de Sanidade una respuesta inmediata, "posto que moitos veciños veñen de darnos traslado do evidente empeoramento na atención que reciben". Independiente Caldas de Reis agrega que la situación no es responsabilidad "dos profesionais que alí traballan, que o fan a enteira satisfacción, se non pola falta doutros que cubran as ausencias por vacacións ou xubilación dos habituais".

Desde la recta final del año 2016, fecha de la jubilación de uno de los médicos, Sanidade "non asignou ningún sustituto fixo", y se limita a enviar un profesional que acude dos días cada semana, "por certo, nunca o mesmo", puntualiza, "o que conleva tres menos de servizo e unha falta de continuidade no servizo, que provoca un deterioro na calidade da atención".

ICdeR reclama a los responsables de personal del Sergas, "concretamente, a Xerencia Integrada de Pontevedra, entidade responsable destos feitos", que cubra todas as ausencias de profesionales ca maior brevedade posible, porque recuerda que "estamos a falar dun servizo esencial para os nosos veciños", y dote al centro de personal de apoyo con la finalidad de "correxir con urxencia esos prazos de espera".

ICdeR advierte de que "estamos a falar dunha situación insostible, especialmente se temos en conta que xa se trasladou unha moción no seu día sobre a precariedade do edifico do PAC, que leva pendiente da construcción dun novo, moderno e axeitado, dende fai moitísimo tempo".

Independientes agrega que si la Consellería de Sanidade no adoptase las medidas que solicita en un plazo breve de tiempo, el siguiente paso que dará este grupo será presentar una moción de repulsa "sobre os feitos acontecidos" en el Pleno, para que se pronuncien los demás partidos de la Corporación municipal de Caldas de Reis.

Comentarios