Luisito: "Confiaba nestes xogadores e o tempo estame a dar a razón"

El preparador teense dio valor al triunfo granate ante el Real Madrid Castilla y se jactó de dejar a cero a su rival ►Solari: "El Pontevedra es el equipo que mejor sale al contraataque del campeonato"
Luisito, antes del partido ante el Real Madrid Castilla
photo_camera Luisito, antes del partido ante el Real Madrid Castilla

Luisito se mostró muy satisfecho con la victoria del Pontevedra, pero más todavía con la imagen ofrecida por sus jugadores. El teense quiso agradecer a Solari que, al final del partido, le reconociese personalmente la superioridad lerezana.

"É un gran xesto pola súa parte que recoñeza que fomos mellores no partido. O Real Madrid Castilla é un equipo superior á media en canto a calidade individual dos seus xogadores, e iso dalle máis mérito ao noso triunfo", sostuvo el preparador granate, que se enorgulleció de la progresión de su escuadra y aprovechó para lanzar una pequeña puya a la prensa.

"O equipo estaba moi ben desde a segunda parte de Segovia, onde todos nos puxestes a parir e dixestes que fixemos unha primeira parte lamentable. Desde aí foi outro. Eu confiaba nos xogadores. Só eles saben o que sufriron, pero o tempo estame a dar a razón. A pena agora é que partimos con moita desvantaxe e temos que remar moito para fuxir dos postos de perigo. A maior satisfacción para min é que os futbolistas entenderon á perfección o que adestrador lles transmitiu. O equipo deu moitas boas axudas, fíxoo moi ben cando replegou e cando presionou", destacó el técnico granate.

Sobre su situación personal en el club en los momentos más complicados, Luisito declaró que "o que sufrín eu queda para min. Se o digo, revento as roldas de prensa, pero estou moi tranquilo e non é momento para facelo".

El Pontevedra no tuvo la puntería de cara a puerta que le habría gustado al preparador, que recordó que "somos un equipo máis de Segunda B. Hoxe demostrouse unha vez máis que ter máis presuposto non garante nada. A un partido, podes derrotar a calquera. Pero o gol hai que pagalo e non dispoñemos dos cartos doutros clubs para facelo. Tanto eu como Roberto Feáns intentamos equivocarnos o menos posible na elaboración do plantel".

MONGIL Y LEÓN. Luisito defendió al ausente Mongil y, sobre todo, elogió a Adrián León. "O que me doe son os que merecen xogar e non o fixeron como Mongil, que estivo moi ben en Ferrol. Optei por Adrián León porque demostrou un compromiso máximo. O mércores xa quería adestrar tendo o nocello moi inflamado. Doeume por Mongil, pero co compromiso que demostrou Adrián, tiña que xogar. Eses son os homes que eu quero. Acaba de chegar ao club e parece que leva tres anos aquí".

Luisito también defendió a David Castro. "Ao velo adestrar sabía que ía facer partidos como os que está a facer".

Un gran motivo de satisfacción para el preparador pontevedrés fue el hecho de dejar la portería a cero. "Diso estou contento, porque levabamos moitos goles en contra e pouco a pouco imos nivelando a balanza. Con moito faciamos pouco e os rivais, con pouco, marcaban. Hoxe (por este domingo) o equipo estivo espectacular a nivel defensivo", concluyó el granate.


SOLARI. El técnico del filial blanco consideró que su equipo había merecido un resultado mejor, lamentó que el colegiado concediese el gol de Añón, para él logrado con la mano, e incidió en la importancia de que su equipo siga con su aprendizaje para crecer.

Preguntado por si el Pontevedra no era el mejor adversario para su fútbol, explicó que "no hay un rival idóneo. El aprendizaje en este caso es que nos vayamos poco adaptando a la categoría".

Solari elogió al Pontevedra y destacó el buen trabajo de las vigilancias de sus futbolistas.

"Durante mucho tiempo evitamos las transiciones del Pontevedra, que es el equipo que mejor sale al contraataque del campeonato", destacó el preparador argentino del Castilla.

Comentarios