Luisito: "Fixéronme cambiar de opinión. É un orgullo que crean en min"

El técnico granate destacó que no iba de farol y que su deseo era "non ser un estorbo para o club"
Luisito, durante el entrenamiento posterior a su dimisión frustrada
photo_camera Luisito, durante el entrenamiento posterior a su dimisión frustrada

Luisito puso fin este lunes a la ley del silencio y por la tarde atendió a los medios de comunicación destacados en el entrenamiento del Pontevedra en el campo de Príncipe Felipe. El técnico estuvo reunido con los jugadores, la presidenta y el director deportivo, Roberto Feáns, en el vestuario de Príncipe Felipe y, posteriormente, justo antes de comenzar la sesión, manifestó una satisfacción comedida por las múltiples muestras de confianza que recibió desde que presentó su dimisión.

"Estou ben dentro do que cabe. Non quería ser un estorbo para o club. Pero, vendo o que o consello de administración, a presidenta, o director deportivo e os futbolistas fixeron para convencerme, demostraría ser un covarde se non seguise".

El teense expresó que no iba de farol. "Son un tipo temperamental, pero hai outro Luisito moi reflexivo. Non foi un impulso. Tíñao completamente decidido desde antes de comezar o partido".

"Se non fose cerebral e analítico, estaría expulsado tódolos domingos", agregó a ese respecto con buen humor.

INSISTENCIA. El preparador reconoció que la plantilla, Roberto Feáns y Lupe Murillo "fixéronme cambiar de opinión. É un orgullo que crean en min. Os futbolistas, cos capitáns á cabeza, trataron de convencerme onte. Ela xa me dixo desde o principio que non me ía aceptar a dimisión. Se o fixese, hoxe non estaría aquí".

Luisito consideró un orgullo la confianza depositada en él y ya con las pilas cargadas miró al futuro al expresar que "temos que tratar de ser o Pontevedra supercompetitivo de sempre e que non nos pase o que nos está a pasar. Isto só se cambia a base de traballo", aseguró.

Sobre la reunión en el vestuario con la presidenta, desveló que "Lupe díxolles aos xogadores que non aceptou a miña dimisión e tamén que confía no plantel. Foi unha mensaxe optimista. É unha persoa moi reflexiva. Estivo de sobresaliente no que falou".

A la salida de la dirigente y Roberto Feáns, él y los jugadores "estivemos falando dos erros do partido contra o Talavera", partido que le causó un gran daño. "É a primeira vez desde que estou aquí que me sentín fulminado", superado. "Chorei de rabia e impotencia porque me fastidia a situación e a veces afúndome. Vendo a primeira parte non contaba con perder".

Luisito no quiso adelantarse a los acontecimientos al respecto de acudir o no al mercado de enero, "Ata iso falta moito. Temos que tirar cos que estamos aquí. Se as cousas seguen así, o mercado de inverno está para o que está. Lupe di que se poderá acudir a el, pero temos fe cega nestes xogadores, que deron un gran nivel noutros equipos".

Comentarios