jueves. 02.12.2021 |
El tiempo
jueves. 02.12.2021
El tiempo

Maneiro: “Os terreos que temos en Cesures son estratéxicos e poderiamos utilizalos”

"Para nós foi toda unha sorpresa”. El alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, se enteró ayer por la prensa que el proyecto de remodelación integral de la fachada marítima de Pontecesures afecta a los terrenos que Valga conserva junto al río Ulla, ya que Portos de Galicia jamás se dirigió al Concello. Está previsto que hoy se envíe un escrito mostrando el malestar provocado con esta noticia.
Maneiro subraya que “o primeiro é que Portos se poña en contacto. O proxecto está ben, pero hai que contar cos propietarios do terreo”.
Recordó que esta parcela, “que non ten 800 metros, como se dixo, senón que supera os 1.400”, es una herencia histórica después de la división de ambos municipios, en 1925. “Ten un valor destacado. Nós non contamos con porto e é importante para os empresarios do concello, para estacionamento ou depósito de mercancías para embarcar. É estratéxica”.
En todo caso, subrayó que el Concello está dispuesto a “dialogar”, pero que la iniciativa debe partir de Portos. “Nós non demandamos a redación do proxecto”.
De momento, no se ha planteado nada, pero en la negociación pueden entrar “moitas posibilidades”. La plaza pensada en el anteproyecto del organismo autonómico “non coincide cos intereses dos empresarios do noso municipio. A razón pola que se reservaron eses terreos era para dar servizo ós empresarios”.
Admitió que actualmente “non se están utilizando, pero iso non quere dicir que non se vaian usar”. Además, Maneiro calificó de “máis grave” si Portos encargó el proyecto desconociendo que esta parcela era propiedad de Valga y no de Pontecesures.

Maneiro: “Os terreos que temos en Cesures son estratéxicos e...
Comentarios
ç