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LA MITAD DE LAS MULTAS EN VERANO SE DEBEN A APARCAR MAL Y EL EXCESO DE VELOCIDAD

Marea propone acortar los horarios de carga y descarga para ganar aparcamiento libre y gratuito

Zona destinada a la carga y descarga de mercancías
Zona destinada a la carga y descarga de mercancías
Luís Rei explica que la progresiva pérdida de plazas de estacionamiento "aféctalle de xeito especial aos residentes"

El desarrollo del denominado "modelo de cidade" que apuesta por la movilidad peatonal en detrimento de la motorizada está reduciendo los espacios públicos destinados al estacionamiento gratuito en superficie. El grupo municipal de Marea presentará una moción en el próximo Pleno en la que propondrá la adopción de una serie de medidas para ganar plazas de aparcamiento libre y gratuito que no afectarán al centro histórico.

El portavoz de la formación progresista, Luís Rei, explica que la progresiva pérdida de plazas de estacionamiento "aféctalle de xeito especial aos residentes que, tanto no centro coma na contorna, carecen de garaxe propio e precisan facer uso dos seus vehículos en desprazamentos cotiás para os que a cidade non ofrece a alternativa do transporte público".

Por eso, precisa que la iniciativa que Marea defenderá en la próxima sesión plenaria tiene como objetivo "aliviar un pouco esta situación. Non ten sentido en carga e descarga manter o estacionamento ata as nove da noite. Pensamos que abonda con facelo ata as sete e media ou as oito da tarde, e o tempo de servizo tamén pode ampliarse de 15 a 30 minutos".

De este modo, Luís Rei añade que "o marco disto no Concello está establecido por unhas directrices e os horarios puxéronse nuns bandos, polo que debería ser relativamente sinxelo establecer as modificacións tamén a través duns bandos".

El bando De carga e descarga de mercadorías e servizos no centro histórico de Pontevedra, en vigor desde el 1 de diciembre de 2006, establece que este tipo de operaciones se deberán efectuar «os días laborais entre as 8.00 e as 12.00 horas, de mañá, e entre as 16.00 a 18.00 horas, de tarde, e cada vehículo disporá dun máximo de 30 minutos por estacionamento (quedan fóra destes límites os servizos públicos e as emerxencias, á parte de servizos de particulares residentes como o transporte de vultos pesados ou o de persoas con mobilidade reducida, á parte dos portes de mensaxería, de pedidos de comida rápida ou as subministracións a farmacias).

El bando De estacionamento e carga e descarga de mercadorías no casco urbano de Pontevedra, vigente desde el 31 de enero de 2008, limita estas operaciones a los días laborables, entre las 8.00 y las 13.30 horas y entre las 16.30 y las 21.00 horas. Además, establece que cada vehículo dispondrá de un máximo de 30 minutos.

Marea propone acortar los horarios de carga y descarga para ganar...
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