Nós pretende impulsar un frente contra la violencia machista en el Congreso

Visibiliza al colectivo femenino con un mosaico. Reclama más recursos para promover la igualdad
Mosaico protagonizado por Nós en la Alameda Rosalía de Castro
photo_camera Mosaico protagonizado por Nós en la Alameda Rosalía de Castro

Nós Candidatura Galega hizo pública el viernes su apuesta decidida por la lucha contra la violencia machista y a favor del impulso de políticas de igualdad con un mosaico protagonizado por mujeres en la Alameda Rosalía de Castro en el que se podía leer ‘Polas Nosas Mulleres 100% Galegas’.

Con este telón de fondo, la portavoz municipal nacionalista en Marín, Pilar Blanco, y la candidata al Congreso de Nós Iria Figueroa, destacaron la importancia de contar "con mulleres que defendan en Madrid as necesidades das galegas, coas particularidades que temos neste país".

Figueroa incidió en la necesidad de impulsar desde el Congreso un frente que trabaje de forma decidida para frenar la violencia machista. "É preciso ampliar e mellorar os recursos existentes, que se viron mermados nos últimos anos, para combater esa violencia e a desigualdade entre homes e mulleres", señaló. Iria Figueroa insistió en que "os recortes en políticas sociais traducíronse nun retroceso en materia de igualdade, algo que Nós vai combater no Congreso".

Pilar Blanco, por su parte, incidió en que "foron as mulleres nacionalistas galegas as que defenderon en Madrid moitas das necesidades que temos en Galicia, o que demostra a necesidade de contar con representación no Congreso".

Comentarios