Nueva protesta para exigir el desdoble del aula de Primaria en el CEIP Chancelas

Los padres de alumnos volverán a concentrarse el viernes, a partir de las 9.00 horas, a las puertas del centro educativo de Combarro
Participantes en la manifestación celebrada el pasado viernes en la entrada del centro educativo
photo_camera Participantes en la manifestación celebrada el pasado viernes en la entrada del centro educativo

La Asociación de Nais e Pais de Alumnos (ANPA) del CEIP Chancelas volverá a movilizarse el viernes, a partir de las 9.00 horas, para continuar reclamando a la Consellería de Educación el desoble del aula de Primaria, una reinvidicación que surge "a raíz do elevado ratio da unidade, que conta xa con 25 alumnos" y la que se le sumará un estudiante más con Trastorno del Espectro Autista (TEA). Será la segunda manifestación que se realice para realizar esta demanda, después de la celebrada el pasado viernes a las puertas del colegio.

Los padres insisten en que "un grupo tan numeroso como este desencadeará continuos conflitos e tensións na aula, onde todos os nenos sairán prexudicados, e en definitiva, lles restará calidade educativa porque máis alumnos supón menos atención a cada un deles". Es por ello por lo que también se apunta la posibilidad de aumentar el número de profesores en la escuela de la parroquia de Combarro. "Ós nosos fillos encántalles ir ó colexio, ensínanlles a investigar, experimentar e a sacar as súas propias conclusións, a pensar e razoar por si mesmos en equipo e individualmente. Estanlles inculcando un valor tan extraordinario como é o interese polo coñecemento. As clases son moi dinámicas, onde todos participan e se involucran, e onde nunca deixaron ós pais ó marxe de ese espírito, organizando proxectos en común e sempre cos brazos abertos para que os pais participen dos logros de seus fillos. A metodoloxía de Chancelas non consiste en que o profesor faga un ditado e poña unhas cantas sumas no encerado, onde os nenos fagan as súas tarefas en rigoroso silencio. Todo o contrario, cada neno interactúa co seu equipo de traballo, o avanzado ensínalle ó rezagado pero sempre coa supervisión imprescindible do mestre axudando ó equipo, ó neno en concreto ou á clase enteira", señalan.

POCO CONVINCENTE. Cabe recordar que la Xunta anunció hace unos días que elaboraría un informe a la finalización del primer trimestre del próximo curso para determinar si esta petición se puede hacer realidad. La ANPA ve poco convincente la argumentación de la Administración autonómica. "Non estamos dispostos a converter a aula de Primeiro nun laboratorio de coelliños de indias", advierten los padres, que entienden que "non é necesario agardar a ver o funcionamiento do grupo".

Por último, los impulsores de esta petición reclaman reunirse con el jefe provincial de Educación, César Pérez Ares.

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