"O Consello da Muller non pode perder forza, non somos mulleres floreiro"

PON1403P14F1.JPG
photo_camera PON1403P14F1.JPG

La vicepresidenta del Consello Municipal da Muller de Marín y representante de Mar-In, Isabel Martínez, concelleiras del PSOE y BNG y portavoces de las asociaciones O Abeiro, A VV de Mogor, Asociación O Tombo de Ardán, CIG, UGT y CC OO manifestaron ayer su posición en relación a la moción sobre la reforma de la Ley del aborto que se debatirá esta tarde en el Pleno de la Corporación municipal.

«El PP siempre juega con las palabras para llevar todo a su terreno, con un lenguaje sexista muy sutil. Nosotras tuvimos que rebajar el tono de las mociones para alcanzar un consenso y ahora la moción que va a Pleno tiene matices como recoger que se busca ‘o maior consenso posible’, cuando nosotras pretendíamos consenso sin más», expuso la concelleira socialista Luz Santiago. Asimismo, la nacionalista Luz Montenegro destacó que «se hai consenso non é por parte do PP, senón porque o resto de representantes fixemos por chegar a un acordo».

Isabel Martínez señaló que «a moción que se debatirá aprobouse no Consello da Muller por unanimidade, logo de fusionar tres que foron presentadas polo PSOE, BNG e Movemento Veciñal a Prol dos Bens Comúns. Neste mandato atopamos que o PP nin respecta nin aproba as decisións que toma o Consello da Muller». En este sentido, la representante de O Abeiro, Teresa Landín, indicó que «non queremos que o Consello da Muller perda forza reivindicativa, non somos mulleres floreiro que realizan actos lúdicos e festivos. Neste organismo estamos representantes de colectivos, sindicatos e agrupacións políticas e non nos reunimos para pasar o tempo».

Las integrantes del organismo municipal destacaron que para llegar a un acuerdo estuvieron reunidas dos horas «e para conseguir algo sabiamos que tiñamos que aunar forzas, pero vímonos obrigadas a ser moi xenerosas».

La concelleira de Benestar Social y presidenta del organismo municipal, Marián Sanmartín, que señaló no tener conocimiento de la convocatoria de ayer, apunta que el PP no se negó a celebrar un Consello extraordinario en ningún momento y que respaldará la moción conjunta que se presentará hoy durante la sesión plenaria, «porque fue votada en el Consello da Muller por unanimidad», comentó.

Medida de presión: Asistir al Pleno en defensa del aborto

La Comisión de acción feminista do BNG do Morrazo hace un llamamiento a todas aquellas personas que defienden el aborto para que asistan al Pleno que tendrá lugar esta tarde en el Concello marinense, a partir de las 20 horas. El principal objetivo de esta actuación es llevar a cabo «medidas de presión para defender os dereitos das mulleres».

La portavoz del colectivo, Iria Aboi, considera que la alcaldesa de Marín, María Ramallo, «quere lavar a cara chamando a falsos consensos, mentres o seu partido impón retrocesos a través dunha lei integrista, aplaudida pola xerarquía eclesiástica». Para Aboi, el debate y la votación del Pleno será «indicativo do grao de cinismo que pode asumir o PP de Marín». La nacionalista insistió en que «xa é hora de que o PP de Marín pase da palabrería aos feitos. Que aclaren se queren que volvamos aos tempos dos abortos clandestinos que poñen en risco a vida das mulleres ou non, se queren que decidan sobre as nosas vidas ou que sexamos as mulleres quen decidamos. O Entroido xa rematou, é hora de que saquen a careta».

Comentarios