viernes. 03.04.2020 |
El tiempo
viernes. 03.04.2020
El tiempo

Os bombeiros de Galicia denuncian a "caótica xestión das emerxencias"

Destacan o pasotismo das diferentes administracións, motivado por intereses partidistas e persoais

Ante a dramática situación vivida, recentemente, nos incendios de Tenorio, a Plataforma de Bombeiros Públicos de Galicia (PBPG) manifesta a súa opinión acerca da xestión da Administración ante este tipo de emerxencias.

Os efectivos antilumes denuncian o caótico desde servizo, xa que, segúndo eles "La Xunta de Galicia admitió públicamente que ciertos territorios carecían de una atención satisfactoria, algo que la Administración se dedicaba a desmentir hasta la fecha".

Ademais, destacan que non se trata unicamente do caso dos lumes en Tenorio, senon tamén "si volvemos la vista atrás y sin profundizar demasiado, nos encontramos con el accidente de Angrois, el incendio de Brión, Fandicosta, incendios de Poio y una larga lista que se completa prácticamente a diario sin que las Administraciones tomen cartas en el asunto".

No referente á actitude das Administracións, a PBPG sinala que "la Xunta de Galicia está asumiendo una parte presupuestaria que no le corresponte por ley y la Deputación de Pontevedra se encuentra en una situación de falta de expresión y aboga por hacer cambios en un mapa de emergencias donde tiene competencias obligadas por ley".

Como conclusión, os bombeiros de Galicia deixan constancia do "pasotismo por parte de diferentes Administraciones, motivado por intereses partidistas, empresariales y personales. Por lo que pedimos seriedad y trabajo para el logro de un Servicio de Bomberos público y de calidad que se diferencie del actual".

Os bombeiros de Galicia denuncian a "caótica xestión das emerxencias"
Comentarios