Personal del ORAL acude a Cuntis para atender las reclamaciones por los errores en los recibos emitidos

CUNTIS. El pasado lunes, día 27 de mayo, las dependencias municipales de Cuntis se colapsaron debido a las reclamaciones de los vecinos de la villa que solicitaban información por un error en la emisión de los recibos del primer y segundo trimestre del 2011, referentes a la tasa de agua y alcantarillado.

Durante la jornada de hoy, según indicó el alcalde de Cuntis, Antonio Pena, "a persoa estivo atendendo as reclamacións dos veciños da vila e continuará acudindo durante os vindeiros días para dar solución ao problema". Aunque el regidor no pudo mantener la reunión que tenía previsto con los representantes del Organismo de Recadación da Administración Local (Oral), durante los próximos días se continuará dando solución a estos casos.

Paralización

Por su parte, la oposición socialista señaló que "ante a posta ao cobro, por parte do Concello de Cuntis, dos recibos de auga, sumidoiro, lixo e vehículos, todos para pagar antes do mes de Xullo, e posto que o recibo de augas e sumidoiros foi emitido con diversos erros, o Goberno local debería paralizar inmediatamente o cobro dos impostos de auga e sumidoiros e que se volvan a emitir cando xa venza o período de cobro dos impostos de vehículos e de lixo". En este sentido, Pena indicó que, efectivamente, estos recibos se volverán a emitir de nuevo.

Por otra parte, el grupo socialista criticó que "non é loxico que se fagan coincidir os pagos de diversos impostos, xa que a situación na que se atopan moitos veciños e veciñas non lles permite dispoñer dos recursos necesarios para facerlles fronte conxuntamente".

El PSOE local considera que "esta xestión vennos a confirmar, que ao grupo de Goberno non lle interesa en absoluto as dificultades polas que están atravesando os cuntienses".

Comentarios