Polémica entre el PP de Ponte Caldelas y el Gobierno tripartito por Protección Civil

El Concello disolvió la agrupación alegando que "era ilegal a todas luces", mientras el PP acusa a Andrés Díaz de fracasar "en su plan de fundar otra"

En su defensa de la actuación de la Xunta en lo referente a la carretera de Laxoso a Augasantas, el portavoz del PP de Ponte Caldelas, Ricardo Castro, ha desvelado que el Concello de Ponte Caldelas renunció al convenio con la agrupación de Protección Civil compartida con A Lama y Fornelos de Montes. Castro sostiene que el tripartito causó la disolución de la Agrupación do Verdugo en la que participaba el Concello y que "para tapar este fracaso, Andrés Díaz anunció una reunión con los alcaldes de Cotobade, A Lama, Fornelos de Montes y Soutomaior para crear una nueva agrupación de Protección Civil y no quiso participar ningún alcalde, ni siquiera el socialista de Fornelos de Montes, por la falta de seriedad y compromiso de Andrés Díaz". Después, Jorge Canda, el de A Lama, dio luz verde a la constitución de una agrupación que unirá a Fornelos, Covelo, A Lama y Mondariz.

Andrés Díaz tiene una versión diferente. El alcalde explica que "en canto chegamos tivemos que anular ese acordo. Era ilegal a todas luces. Era un convenio firmado unipersoalmente polos alcaldes de Ponte Caldelas, A Lama e Fornelos. Carecía de informes de Secretaría e Intervención", apuntó. "En canto eu me dei de baixa, A Lama e Fornelos tamén o fixeron, porque Ponte Caldelas e Perfecto Rodríguez eran os que tiñan a responsabilidade, e esa ilegalidade é algo que eu non vou perpetuar".

Díaz recordó que un impulsor de la agrupación había sido responsable de Protección Civil de Soutomaior y de la empresa Ambulancias BDM, denunciada por acumular múltiples infracciones laborales y en materia sanitaria. "Ata nos querían ‘colar’ unha factura de 6.000 euros por vir á festa... Por esa cantidade contrato seguridade privada. Ademais, a Lei di que teñen que ser voluntarios. Non poden cobrar", aseveró.

"Pero o PP de Ponte Caldelas está a desviar a atención con isto, porque o importante non é que haxa Protección Civil, senón que non hai Bombeiros. Os que hai veñen de Bueu e non pode ser que tarden unha hora en atender as emerxencias. Un incendio ou un accidente son cousas que non atenderá Protección Civil, pois precisan Bombeiros", dice el regidor, que insiste en que su queja a la Xunta por el mal reparto del mapa de Emerxencias "é estensiva aos concellos veciños, pero cada un que mire os seus problemas. Eu plantexaría esta queixa aínda que a Xunta estivera gobernada polo meu partido e fareino se hai cambio no Goberno. Poderán mirar para outro lado, pero serán os responsables cando pase algo", insiste.

Comentarios