Protesta en el Montemogos por el estado del colegio

El Anpa denuncia filtraciones y humedades en el centro educativo
Acto de protesta, este martes, en el Ceip Montemogos
photo_camera Acto de protesta, este martes, en el Ceip Montemogos

El Anpa del Ceip Montemogos, de Beluso, organizó este martes un acto de protesta con motivo de las "lamentables condicións nas que se atopan as instalacións do colexio, que presentan innumerables problemas de humidades, friaxe e filtracións". Entre las zonas con problemas destacan el gimnasio y las aulas superiores del centro escolar, "que filtran auga a través da cuberta". 

Los participantes en la protesta se concentraron en las instalaciones y exhibieron una pancarta en la que denunciaban las deficiencias e instan a la Xunta de Galicia a que solucione los problemas.

"Esta é a primeira de moitas medidas que se tomarán a partir de agora, ante a pasividade e a falta de resposta por parte da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, fronte a unhas demandas que se veñen solicitando dende varios anos atrás e que seguen sen resposta administrativa nin loxística", explicaron los responsables del Anpa, que denuncian que los problemas denunciados "orixinan un claro risco de saúde para os nenos e docentes do centro, ó ter que impartir as actividades en zonas húmidas e con temperaturas de ata catro graos máis baixas que na propia rúa". 

Según manifestó el Anpa, "nos últimos anos xa foron varios os alumnos que decidiron abandonar o centro educativo en busca dun colexio que garantira as condicións mínimas para poder desenvolver a súa actividade escolar, co claro problema que pode chegar a supoñer nun futuro para os veciños de Beluso, que se peche o colexio por falta de nenos". 

REUNIÓN. Por otra parte, según informó el departamento autonómico, el jefe territorial de la Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en Pontevedra, César Pérez Ares, propondrá al Concello de Bueu colaborar en la mejora del patio cubierto de este colegio. 

Técnicos de Educación inspeccionaron este martes las instalaciones y el responsable en Pontevedra explicó que las mejoras pasan por la limpieza de los canalones de desagüe, tarea que, según indicó, podría realizar el Gobierno local, mientras que la Consellería podría realizar la impermeabilización de esta estructura. 

En todo caso, la próxima semana se celebrará un encuentro de trabajo con el alcalde de Bueu en el que se abordarán las necesidades de la localidad y se pondrá este asunto sobre la mesa. 

Pérez Ares afirmó no comprender las reivindicaciones de la comunidad educativa del Ceip Montemogos, "tendo en conta que as súas demandas sempre foron atendidas" y destacó que, con la colaboración entre Xunta y Concello, se realizaron diversas mejoras solicitadas por el centro, que supusieron una inversión superior a los 300.000 euros.

Comentarios