Lunes. 19.11.2018 |
El tiempo
Lunes. 19.11.2018
El tiempo

Rías Baixas superará los 30 millones de kilos de uva en la vendimia

El delegado provincial de la Xunta, José Manuel Cores Tourís, visitó la bodega Martín Códax de Cambados

El delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, visitó este jueves la bodega Martín Códax de Cambados con el objetivo de comprobar el arranque de la vendimia en la comarca de O Salnés dentro de la Denominación de Orixe Rías Baixas.

Cores Tourís declaró que el fin de la visita "é estar en contacto cos viticultores e bodegueiros para coñecer o seu sentir nesta vendima na que, se estima, vanse recoller, segundo os últimos estudos realizados polo Consello Regulador, entre 30 e 32 millóns de quilos de uva en toda a Denominación de Orixe".

El pasado miércoles Rías Baixas contabilizó 29 millones de euros, "o que significa un 30% máis que o ano pasado. Desta cantidade, o 65% corresponden á subzona do Salnés", comentaron en la visita.

El delegado territorial recordó "a importancia do sector vitivinícola, non só para a provincia de Pontevedra senón tamén en toda Galicia. O futuro da nosa comunidade autónoma pasa por apostar polos sectores con maior puxanza económica, como este, que está a exportar na Denominación de Orixe Rías Baixas, na actualidade, un 30% de toda a produción".

Rías Baixas considera "perfecto" el estado actual de la uva como consecuencia de un invierno y primavera secos, que influyeron positivamente en el ciclo vegetativo de la planta, minimizando la incidencia de enfermedades típicas. "Podemos mostramos optimistas con el resultado de esta campaña", afirmó hace unos días el director técnico del Órgano de Control y Certificación en la zona de las Rías Baixas, Agustín Lago.

Rías Baixas superará los 30 millones de kilos de uva en la vendimia
Comentarios