Sanxenxo justifica el recorte de la vigilancia por la falta de ayudas

SANXENXO. «Xa lle explicamos ao voceiro de SAL que o noso obxectivo é contar con socorristas nas praias distinguidas con bandeira azul e con apoio por mar no resto dos areais durante todo o verán, fundamentalmente nos meses de xullo e agosto», recordó ayer el Gobierno local de Sanxenxo ante la petición del grupo municipal liderado por Gonzalo Pita sobre la ampliación a tres meses del servicio de vigilancia en los arenales.

El Concello recordó que sufraga con fondos propios la contratación de los 61 profesionales que realizan este servicio, que en la pasada temporada desarrollaron su función desde el 4 de julio al 4 de septiembre.

«O Concello de Sanxenxo aposta por un servizo de calidade que dá soporte ao desenvolvemento empresarial deste municipio», expuso, además de matizar que los recortes de otras administraciones le obligaron a asumir la totalidad de los costes del personal.

Resolución

«A Xunta enviounos aínda esta semana a resolución das subvencións outorgadas, e só aprobaron axudas para sete contratos dos 61 formalizados», puntualizó. Contar con socorristas durante tres meses conllevaría una subida de impuestos, cuestión que «nin barallamos nin barallaremos », argumentó.

El Ejecutivo anunció que seguirá trabajando para mantener el mismo número de profesionales, que considera necesarios para ofrecer una prestación de calidad.

«Dende o ano 2002 contamos cun Servizo de Emerxencias con 15 efectivos que atende calquera eventualidade», apuntó en respuesta a SAL, al tiempo que añadió que «a pesares de non dispor a penas de apoio doutras administracións continuaremos facendo o esforzo necesario para que as necesidades dos veciños estean atendidas».

Comentarios