Tafisa anuncia ahora que la producción temporal se prolongará hasta septiembre

PON2907P12F1.JPG
photo_camera PON2907P12F1.JPG

«Nas negociacións do ERE acordouse que non se ía fabricar nada. En ningún momento se comentou que ían darlle saída ao stock, senón que levarían ese material da fábrica, pero agora resulta que a empresa decidiu poñer en marcha dúas liñas de produción, polo que está creando mal clima entre os traballadores que están participando nelas cos que xa non están. Estamos descontentos con esta medida e queriamos expresar o noso malestar». Son palabras de varios integrantes del comité de empresa de Tafisa Ponte Caldelas que ayer llevaron a cabo una concentración ante la fábrica para manifestar su malestar con la reanudación temporal de la producción.

En un primer momento, la empresa había asegurado a los exempleados que se restablecerían las líneas de producción hasta finales de julio, pero ayer, tras la reunión de la comisión de seguimiento de la aplicación del ERE extintivo, los directores confirmaron que la fábrica continuará con la actividad hasta finales de septiembre.

Asimismo, según comentó el comité de empresa, la planta no solo está contando con aquellos trabajadores que, según el acuerdo firmado durante el período de las negociaciones, serán recolocados en septiembre en las fábricas de Betanzos, Linares o Valladolid, sino que ahora está echando mano de ocho personas a mayores que integraban la plantilla. «Sete persoas traballan en dúas liñas de produción, nas de perfilado e de melamina, e hoxe cando chegamos, ás 11 da mañá, xa había dous camións para cargar. Ademais contan na fábrica con oito empregados máis. A empresa explicou que, unha vez que os traballadores que vaian ser recolocados marchen, os demais quedarán para desmantelar a nave. Prevén que a finais de setembro estará fóra todo o plantel», indicaron los portavoces de los antiguos empleados.

Una de las principales preocupaciones que tienen los extrabajadores es que la empresa dé entrada a nuevo material, por lo que aseguran que «vixiaremos que non traian nada novo á fábrica, e así llo trasladamos hoxe na reunión. No caso de que chegaran a comprar materia prima, iso sería ilegal, polo que lle deixamos claro que de facelo non dubidariamos en denunciar», señaló el presidente del comité, José Manuel Moledo.

El cumplimiento del acuerdo, así como la búsqueda de otras alternativas para la planta instalada en A Reigosa es ahora la prioridad de los extrabajadores de Tafisa, por lo que, según comentaron, «estamos pendentes da axuda por parte das administracións, sobre todo da Xunta, para darlle unha segunda oportunidade á fábrica de Ponte Caldelas».

En este sentido, los exempleados hicieron referencia al posible interés de Ikea de dar carga de trabajo a la planta caldelana: «Nunca tivemos un nome certo dun investidor, tan só dun posible cliente, como sería Ikea. O certo é que é unha pena que as administracións sigan durmidas cando hai un proxecto para dar traballo á nave de Tafisa, hai un plantel competente no seu sector e facilidades por parte de Sonae para alugar e vender as instalacións. Elas teñen a chave para solucionar este conflito».

La empresa, que en un principio solo contó con los trabajadores que serán recolocados, echó mano de ocho empleados más

Los extrabajadores controlarán que Tafisa Ponte Caldelas no compre nueva materia prima, lo que sería ilegal

Comentarios