Treinta alcaldes del PP acuden a la Diputación para exigir una reunión con Carmela Silva

Quieren abordar el reparto de los fondos del Plan Concellos y lamentan la falta de respuesta de la presidenta provincial a sus peticiones para mantener un encuentro: "É unha falta de respecto absoluta"
Los 30 alcaldes del PP, en la Diputación de Pontevedra
photo_camera Los 30 alcaldes del PP, en la Diputación de Pontevedra

Alrededor de 30 alcaldes del PP de la provincia de Pontevedra acudieron este martes a la sede de la Diputación de Pontevedra para exigir una reunión con su presidenta, la socialista Carmela Silva, en la que abordar el reparto de los fondos incluidos en el Plan Concellos. 

"Queremos que se convoque unha mesa para falar deste plan, posto en marcha ás costas de 30 alcaldes desta provincia", explicó la alcaldesa de Mos y portavoz del grupo provincial del PP, Nidia Arévalo. "Hai unha semana que presentamos un escrito para manter unha reunión e non tivemos resposta nin por escrito, nin por teléfono nin polos medios de comunicación, que é ao que nos ten acostumados. E hoxe só nos din que non está, que non se contaba con nós e que non saben se nos poden atender. É unha falta de respecto absoluta", añadió Arévalo.

Por su parte, Luis López, alcalde de Rodeiro, explicó que "hai moitas dúbidas" con respecto al Plan Concellos y que lo "lóxico" sería tratarlo en una reunión. "Como xestores de administracións próximas aos cidadáns, as nosas achegas deben ser tidas en conta", añadió.

Comentarios