"Nós non queremos irregularidades e neste caso habíaas"

Un monitor denuncia al Concello de Barro por despido improcedente

Trabajó doce años como entrenador de una escuela de fútbol contratado por el Ayuntamiento
Outón, este miércoles, a la salida de la Audiencia, en donde se celebró el juicio
photo_camera Outón, este miércoles, a la salida de la Audiencia, en donde se celebró el juicio

El Concello de Barro ha recibido su primera denuncia laboral desde la llegada del bipartito al poder. Se trata de la demanda de un monitor deportivo cuyo puesto se amortizó a finales de verano, dentro de la adaptación a su plan de trabajo por parte del equipo de Xosé Manuel Fernández Abraldes y Jose Sanmartín.

El denunciante, Manuel Outón, compareció este miércoles en la vista oral en una de las salas de lo social de Pontevedra. "Eu tiña unha praza no Concello, un posto fixo, posto que levaba doce anos exercendo o meu labor no concello como monitor deportivo. Ao entrar a nova Corporación dixéronme que prescindían dos meus servizos, ante o cal eu lles comuniquei que era fixo e que miraría polos meus dereitos. O actual alcalde díxome que lle parecía correcto que o fixera, pero que non ía prestar máis servizos no Concello. Ante iso, presentei unha demanda por despido improcedente e hoxe (por el miércoles) celebrarase a vista". El afectado, al final, presentó dos demandas por el mismo asunto, la primera contra el despido y la indemnización y la segunda contra la resolución plenaria por la que se amortiza la plaza de monitor deportivo de la relación de puestos de trabajo del presupuesto del presente año.

Landín: "Este traballador foi contratado mediante un concurso, en cuxa mesa de contratación participaron o BNG e o PSOE no seu día"

Aunque el demandante llevaba a varios testigos, el responsable de la sala pidió la comparecencia de uno solo: un funcionario del Concello. El portavoz del PP de Barro y exalcalde, José Antonio Landín también acudió a la cita, dado que formaba parte de la lista de testigos que pretendía aportar Outón, aunque finalmente no participó en la vista. Landín recordó que "o traballador foi contratado no ano 2003 ou no anterior cunha convocatoria aberta e un proceso selectivo regularizado, no que participaron ademais representantes do BNG e do PSOE". Landín lamentó que este despido supusiese "un empeoramento na calidade da escola de fútbol, dado que se queda sen o monitor e antes era gratis. Actualmente cóbranlle 70 euros aos chavales e fanlles vender outros 50 de rifas, que poden chegar a ser 100 porque teñen opción de levar outro taco", se quejó.

Por parte del Concello no compareció el actual alcalde de modo presencial, dado que se acogió a su derecho a declarar por escrito, respondiendo a preguntas del juez y de la parte demandante. El regidor indicó que "o importante era que participara o asesor xurídico do Concello que deu as explicacións oportunas", relató Fernández Abraldes, quien insistió en que "respectamos en todo momento a opción do traballador de defender os seus dereitos pero cremos que é un despido con causa obxectiva e así se indemnizou".

Comentarios