Una veintena de mujeres recibe los diplomas de Rede Emprende en Igualdade

El alcalde y la secretaria en la entrega de diplomas. rafa fariña
photo_camera El alcalde y la secretaria en la entrega de diplomas. rafa fariña

VALGA. Una veintena de mujeres que participaron en el curso del Programa Rede Emprende en Igualdade recibió ayer sus diplomas en el Auditorio de Valga. En el acto de entrega participó la secretaria xeral de Igualdade, Susana López Abella.

Durante estas jornadas, las alumnas recibieron formación y asesoramiento en aspectos como la iniciación a Internet y redes sociales; nuevas tecnologías y emprendemiento; nuevas tecnologías y búsqueda de empleo, y redes y transposición de experiencias.

El programa, que nació como una experiencia piloto, ofrece una serie de cursos de asesoramiento, formación y apoyo a mujeres potencialmente emprendedoras, en busca de empleo y con ansias de formarse. «O obxectivo é axudalas na posta en marcha ou modernización das súas empresas e na procura de emprego para fomentar a súa adaptabilidade e concorrencia no mercado actual», explica la Vicepresidencia de la Xunta en un comunicado.

La iniciativa se inscribe en el VI Plan Galego para a Igualdade entre Homes e Mulleres, de la Secretaría Xeral de Igualdade.

Además de en Valga, en esta primera edición también recibieron formación mujeres de Guitiriz, Quiroga, Leiro, Xunqueira de Ambía, Abegondo, Tui, A Cañiza, O Carballiño y Porto do Son.

Autonomía

Rede-Emprende en Igualdade responde al Plan Galego para a Igualdade entre Homes e Mulleres, que busca «outorgar un maior protagonismo ás actuacións que contribúan a facilitar a autonomía económica das mulleres galegas, o que leva a fomentar o seu acceso ao mercado laboral, así coma o seu desenvolvemento profesional e a posta en valor da súa iniciativa emprendedora».

De hecho, la Comisión Europea señala que la independencia económica «é un requisito previo para que mulleres e homes poidan controlar as súas vidas».

Comentarios