sábado. 04.07.2020 |
El tiempo
sábado. 04.07.2020
El tiempo

El Concello de Marín lanza una nueva campaña de dinamización

El equipo de Gobierno local con los carteles de la campaña. CEDIDA
El equipo de Gobierno local con los carteles de la campaña. CEDIDA
"Apoiar o noso e reactivar xuntos a vila", será el mensaje principal de esta iniciativa enmarcada en el programa Marín en Rede

La nueva campaña de dinamización y concienciación comercial del Concello de Marín echó este viernes a andar para motivar el consumo local, vital para reactivar la economía del municipio después de dos meses de paralización por la crisis sanitaria de la covid-19.

Ampara a nosa saúde, apoia a nosa economía, aperta o noso turismo y alenta o noso comercio, junto a apego á nosa vila, son los cinco lemas que forman la campaña, enmarcada en el programa Marín en Rede. La plataforma digital ya cuenta con más de 100 adhesiones de negocios y hostelería marinenses en algo más de un mes.

La concelleira de Turismo y Comercio, Cristina Acuña, explicó que "hoxe é máis importante ca nunca incentivar o consumo na nosa vila, apoiando a todos os comercios e aos locais que precisan da nosa axuda para seguir adiante e superar esta dura situación tanto social como económica".

Paralelamente, el Concello sigue trabajando para desarrollar nuevas acciones de cara a fomentar el gasto a nivel local y también con el punto de mira en una de las grandes demandas aportadas por el sector comercial: la formación en competencias digitales.

De hecho, con Marín en Rede "dimos xa un importante paso para mellorar a visibilidade dos nosos establecementos no mundo online", asegura Acuña, que destacó la buena acogida que está teniendo la iniciativa #PonllesCara en las redes sociales tanto entre los comerciantes y hosteleros como entre la población.

La edil de Turismo y Comercio insiste en la necesidad de impulsar una campaña de estas características, "para apoiar ese traballo que estamos a realizar a nivel dixital e para impactar na nosa cidadanía, porque nesta rede todos somos fundamentais".

Marín en Rede é un programa de dinamización comercial impulsado polo Concello de Marín a través da Estratexia Edusi Marín 2020, cofinanciada cos Fondos FEDER da Unión Europea

El Concello de Marín lanza una nueva campaña de dinamización
Comentarios