El Concello de Marín repartirá 100 composteros individuales entre los vecinos de Pardavila

El Local Social acogerá una charla sobre el programa de Sogama el próximo 12 de abril, a las 19.00 horas

Un compostero individual. CEDIDA
photo_camera Un compostero individual. CEDIDA

El Concello repartirá 100 composteros individuales entre los vecinos y vecinas de Pardavila interesados en participar en el programa de compostaje doméstica de Sogama. El Gobierno municipal explicó que comenzará a implantar la iniciativa en esta zona porque "se trata dun ámbito xeográfico que cumpre coas premisas impostas por Sogama, por ser unha zona con vivendas unifamiliares que posúen terreos (xardín ou horta) nos que se podería aplicar o compost resultante do proceso".

Así, "para poder satisfacer a demanda da zona seleccionada, repartiranse 100 composteiros individuais, que van a ser repartidos durante a charla que terá lugar o xoves día 12 de abril ás 19.00 horas no Local Social de Pardavila", apuntó el Concello.

La alcaldesa, María Ramallo, anunciaba el pasado 10 de enero, aprovechando la visita del presidente de Sogama, Javier Domínguez Lino, al municipio, para anunciar la adhesión de la villa al plan de compostaje de este organismo.

Así, la regidora explicó que apuesta por los composteros individuales en viviendas unifamiliares del rural "para que o propio compost que eles produzan o poidan utilizar en propio beneficio, ben porque teñen fincas, cultivos, hortas, animais,... e poidan darlle esa saída".

El reparto de los composteros individuales se llevará a cabo con la colaboración de Sogama y del Concello marinense con la Asociación de Veciños e Veciñas de Pardavila.

Comentarios